وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 10:10   |   کد مطلب: 10973
امیر "رحمان افسری" فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان شد
سرتیپ دوم خلبان ستاد "رحمان افسری" به عنوان "فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه" همدان معرفی شد.

به گزارش نافع، در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان"حسن شاه صفی"، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد از زحمات امیر"منصور ونک" تقدیر و سرتیپ دوم خلبان ستاد "رحمان افسری" به جای وی معرفی شد.

امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در همدان در این آیین گفت: در زمان سفر مقام معظم رهبری به همدان در سال 83 خلبانان این پایگاه پس از پرواز با هواپیمای فانتوم و یک نمونه از هواپیمای جنگنده بومی ساخته شده به وسیله متخصصان ایرانی، تجهیزات و امکانات هواپیمای داخلی را پیشرفته نشان دادند.

آیت‌ا... غیاث‌الدین‌طه محمدی افزود: پیشرفت‌ نیروی هوایی و تلاش کارکنان و خلبانان آن، بسیارمهم و قابل توجه است.

وی اظهار داشت: امیر"منصور ونک" از فرماندهان ارشد نظامی است که دارای شخصیت والایی بوده و با مجموعه دستگاه‌های اداری استان، تعامل فوق‌العاده‌ای داشت به طوری که فعالیت‌های مؤثر و مهمی در حوزه فرهنگی و مذهبی انجام داد.

در پایان از زحمات چهارساله سرتیپ دوم خلبان ستاد "منصور ونک" قدردانی و سرتیپ دوم خلبان ستاد "رحمان افسری" به عنوان ارشد نظامی آجا در منطقه همدان و فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه معرفی شد.

سرتیپ دوم خلبان ستاد "رحمان افسری" پیش از تصدی این مسئولیت، سمت جانشین فرماندهی پایگاه شکاری چابهار را بر عهده داشته است.

سرتیپ دوم خلبان ستاد "منصور ونک" نیز پس از این در جایگاه ریاست بازرسی و ایمنی نهاجا به خدمت مشغول خواهد شد.

خبر از سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

 

دیدگاه شما