وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 23 آبان 1393 ساعت 15:41   |   کد مطلب: 10896
با یک خطای اسرائیل، موشک های ایران تل آویو را نابود می کنند
امام جمعه تویسرکان گفت: اگر خطایی از اسرائیل سر بزند، موشک های ساخت دست جوانان ایرانی در هفت دقیقه، تل آویو و در چند ساعت اسرائیل را با خاک یکسان کرده و نابود می کند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ـ 23آبان ماه ـ  تویسرکان، به 26 آبان ماه سالروز شکست حصر سوسنگرد در سال 59 اشاره و اظهار کرد:  آنچه که سبب ایستادگی و پیروزی ملت در شکستن حصر سوسنگرد به فاصله سه روز شد حمایت از حکم امام خمینی(ره) بود که فرمودند حصر سوسنگرد باید تا فردا شکسته شود.

وی تصریح کرد: خائنانی چون بی صدر و عواملش برای سقوط سوسنگرد برنامه ریزی کرده بودند که همین حکم امام خمینی(ره) و پیروی رزمندگان از آن سبب پیروزی قدرتمندانه کشورمان شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه این رویدادها درس بزرگ تاریخی برای ملت ما است، افزود: تاریخ نشان داده که با وجود خیانت خیانتکاران داخلی و نفوذی ها اگر گوش به فرمان رهبری باشیم پیروز خواهیم شد.

علاج مقابله با تحریم ها را تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلامی موحدی گفت: امروز هم مقام معظم رهبری علاج مقابله با تحریم ها را تحقق اقتصاد مقاومتی می دانند و افرادی که دلشان در گرو غرب است و دستاوردهای نظام را زیر سوال می برند تصور باطنی دارند.

وی افزود: امروز با وجود آن که آمریکایی ها مدعی بودند ایران قادر به ساخت پهپاد و مهندسی معکوس آن نیست جوانان این ملت نشان دادند که می توانند بر خلاف ادعای پوچ آمریکایی ها که ایران نمی تواند به این فن آوری دست یابد، نه تنها پهپاد را مهندسی معکوس کرده و بسازند بلکه پیشرفته تر از آن را نیز تولید کردند.

در صورت بروز خطا از اسرائیل، موشک های ایرانی در هفت دقیقه تل آویو را نابود می کند

امام جمعه تویسرکان با اشاره به حرف های بی اساس رژیم اشغالگر قدس گفت: اگر خطایی از اسرائیل سر بزند، موشک های ساخت دست جوانان ایرانی در هفت دقیقه، تل آویو و در چند ساعت اسرائیل را با خاک یکسان کرده و نابود می کند.

حجت الاسلام موحدی اسرائیل را مهره آمریکا در منطقه دانست و ابراز کرد: اکنون آمریکائیان در جهان  ذلیل شده اند به گونه ای که چندین مرتبه اوباما به رهبری نام نوشته است و به نوعی منت رهبر و ملت را می کشد اما رهبری با تأسی از قیام عاشورا و با درایت به خوبی می دانند همان گونه که یزید به کودک 6 ماهه رحم نکرد، یزدیدیان زمانه نیز بدتر خواهند بود و در صورت عقب نشینی ذره ای به مردم ایران رحم نخواهند کرد.

وی افزود: مذاکرات 5+1 نیز بخوبی نشان داد حتی با اقدامات انعطاف پذیرانه کشورمان استکبار جهانی دست از تحریم ها بر نداشته است و تحریم ها را نیز بیشتر کرده است.

امام جمعه تویسرکان تنها راه چاره برای مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به ویژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایستادگی ملت عنوان کرد.

حجت الاسلام موحدی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام زین العابدین(ع) و با استناد به احادث، ضمن تأکید بر رعایت تقوا، ابراز کرد: چطور می شود انسان از غذایی که برای او ضرر دارد اجتناب می کند ولی از گناه که سعدات دنیوی و اخوری او را نابود می کند و عواقب سختر تری دارد دوری نمی کند.

وی با اشاره به تعصب دنیوی و بی حمیتی مردم پس از زندگی از پیامبر(ص)، گفت: آنان با تعصب جاهلانه خود از حکومت علوی دور ماندند و به دلیل آنکه  تحمل اجرای عدل و حق را نداشتند در برابر حق ایستادند و طغیان کردند به گونه ای که تنها پس از گذشت چند دهه، آن جنایت بی رحمانه را در کربلا به راه انداختند.

حجت الاسلام موحدی افزود: کفر با تمام توان به مقابله با اسلام آمده بود و از این رو امام حسین(ع) نیز با توام توان به مقابله با کفر رفتند و جان خود را فدای زنده ماندن اسلام کردند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان ابراز کرد: امام خمینی(ره) نیز با تأسی قیام عاشورا در برابر رژیم پهلوی ایستادگی کردند و با پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی را شکل دادند.

حجت الاسلام موحدی افزود: درست است در جامعه ما آن طور که باید سبک زندگی اسلامی رعایت نمی شود و در برخی ادارات شاهد اختلاس هستیم ولی این موضوع چیزی از اهمیت انقلاب اسلامی نمی کاهد چرا که انقلاب در اصل حرکت درستی است و چهارچوب نظام از به دور آلودگی ها است.

وی تصریح کرد: همان گونه که در زمان پیامبر(ص) و ائمه (ع) عوامل فساد بودند اکنون نیز برخی عوامل فساد در جامعه هستند ولی باید دانست نباید با ناسپاسی عده ای اصل حرکت زیر سوال رفته شود و آنان که با زیر سوال بردن انقلاب حرف های غیرمعقولانه ای می زنند در حقیقت دستاوردهای نظام را نشناخته و بیچارگی خود را نشان می دهند چرا که امروز در جهان از انقلاب اسلامی ایران به عزت و افتخار یاد می شود.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: دستاوردهای نظام بسیار بالاست و با طرح ادعاهای بی پایه و اساس کسی نمی تواند اصل انقلاب را زیر سوال ببرد.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه در روایت است که اگر کسی نماز بخواند و عبادات انجام دهد ولی حاکمیت ولایت فقیه را نپذیرد خدا آن را عذاب می کند، افزود: در زمان غیب امام عصر(ع) رهبری جامعه اسلامی بر عهده ولی فقیهی است که شجاع، عالم، مدیر و مدبر و آگاه به زمانه است.

وی تأکید کرد: چهارچوب نظام سالم است و اگر مشکلی در زیر مجموعه ها است باید با امر به معروف و نهی از منکر آنان را اصلاح کرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به 24 آبان ماه سالروز ارتحال فیلسوف بزرگ آیت الله طباطبایی نیز اشاره کرد و گفت: این روز به دلیل خدمات بسیار ایشان به ویژه در تألیف تفسیر المیزان به نام کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرآیند کمال بشرى به وسیله‏ ى کتاب تحقق مى‏ یابد، افزود: ایشان در جایی دیگر درباره اهمیت کتاب و کتابخوانی می فرمایند: کتاب یکى از ارزشمندترین فرآورده‏ هاى بشرى و گنجینه‏ ى بزرگترین ثروتهاى بشر، یعنى دانش و تحقیق است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما