وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 13:09   |   کد مطلب: 10860
شبکه های ماهواره ای به دنبال تغییرسبک زندگی اسلامی هستند
مسئول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: دشمن امروز با ترویج شبکه های ماهواره ای به دنبال نفوذ در عمق خانواده ها و تغییر سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام و المسلمین خیرمحمدی رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی غرب کشور در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه کبودراهنگ که به همراه خانواده های آنان برگزار شد گفت: ملت ایران پایبند اعتقادات و باورهای اسلامی خود هستند که دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند این اعتقادات را سست کنند.
خیرمحمدی افزود: شهدایی که در دامن زنان مسلمان ایران پرورش یافتند و پیکر پاک برخی از آنان وقتی پس از سال‌ها به آغوش ملت برمی گردد معنویت را در جامعه زنده می کند.
وی تصریح کرد: نهاد خانواده در کشورمان انسان‌هایی را پرورش داد که حاضر هستند تا در بدترین شرایط در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و از اسلام دفاع نمایند.
مسئول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: دشمن نهاد خانواده را مورد هدف قرار داده و به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی شود نهاد خانواده ملت ایران را سست کرد چراکه در زمان جنگ تحمیلی بارها شاهد بودیم خانواده‌ها چندین فرزند خود را در جبهه از دست می‌دادند اما باز هم در نبرد با دشمن خسته نمی‌شدند.
خیرمحمدی افزود: دشمن امروز فهمیده است که تنها راه نفوذ در بین مردم در جامعه جنگ نرم است و طراحی جنگی که باب ذائقه افراد جامعه باشد و بسیار نرم و لطیف وارد زندگی شوند.
وی با بیان این‌که دشمن با جنگ نرم به دنبال سست کردن اعتقادات مردم است، گفت: ماهواره آسیب‌های زیادی دارد که نابود کردن بنیان خانواده اسلامی مهمترین آسیب آن است.
خیرمحمدی با بیان این‌که کارکرد جنگ نرم دشمن بالاتر از کارکرد جنگ نظامی دشمن است، افزود: دشمنان با القای فرهنگی وارد جنگ می‌شوند و بنیان خانواده و سنگرهای معنوی خانواده‌ها را هدف می‌گیرند و می‌خواهند عرق ملی، دینی و اسلامی را از ما بگیرند.
وی افزود: ماهواره آسیب‌های زیادی دارد از جمله اقتصاد را مصرف‌گرا بار می‌آورد، آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بر ما وارد می‌کند، رشد طلاق، سست شدن اعتقادات دینی، کم رنگ شدن احترام به والدین، سست شدن اعتقادات نامحرم و محرم از جمله آسیب‌های دیگر ماهواره است.
مسئول عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی غرب کشور گفت: روز به روز سن اعتیاد به مواد مخدر کاهش می‌یابد و جوان‌های مصرف کننده اغلب به سمت و سوی مواد صنعتی می‌روند و بسیاری از مشکلات دیگر را در جامعه به وجود می‌آروند.
خیرمحمدی با بیان این‌که جامعه امروز در مقابل شهدا مسئول است، افزود: شهدا این انقلاب را به ما سپردند و ما باید با حفظ حجاب و رعایت عفت اسلامی حافظ انقلاب در جامعه باشیم تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.
انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما