وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 08:17   |   کد مطلب: 10694
تفکر عاشورایی، ایستادگی در برابر استکبار جهانی است
امام جمعه تویسرکان گفت: مسئولان در راستای سربلندی ایران اسلامی با ایستادگی و حرکت در مسیر تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری به تهدیدهای پوچ آمریکا توجهی نکنند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در نماز جمعه این هفته تویسرکان احیا امر به معروف و نهی از منکر و غیرت دینی و بصیرت بخشی به مردم را از مهمترین اهداف و فلسفه قیام عاشورا دانست و اظهار کرد: محرم و صفر فرصت مناسبی برای شناخت فلسفه قیام عاشورا، عزاداری، دعا، نیایش و استغفار است.

وی با ابراز تأسف از رخنه خرافه گرایی ها و افراطی گری ها و شبه افکنی در قیام عاشورا و در عزاداری ها، گفت: دشمنان اسلام می خواهند با منحرف کردن حقیقت عزاداری ها، چهره ای خشن و نامعقول از تشیع به جهانیان نشان دهند تا از این طریق بتوانند به مقاصد شوم خود دست یابند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر جلوگیری از منحرف شدن مسیر عزاداری ها، افزود: دشمنان اسلام و تشیع با شبکه های ماهوراه ای گسترده  و اسم اسلام و مذهب، سعی در ترویج اسلام آمریکایی و انگلیسی خود دارند و ضرورت دارد فعالیت های بیشتری در راستای شناساندن نقشه های پلید آنان برداشته شود.

حجت الاسلام موحدی همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی در راستای توافق هسته‌ای غنی سازی اورانیوم خود را از 20 درصد به پنج درصد کاهش داد، افزود: با این حال کشورهای طرف مذاکره از زیاده خواهی های خود دست برنداشته اند و هر روز با برنامه و نقش شوم جدیدی وارد کارزار می شوند و نشان دادند اگر نرمش باشد با پررویی جرأت بیشتری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام در مقابل تهدیدهای استکبار جهانی با اتکا به مردم ذره ای عقب نشینی نکرده اند، از مسئولان ذی ربط خواست: در راستای سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی ایستادگی هرچه بیشتری داشته باشند و به تهدیدهای پوچ آمریکا توجهی نکنند و با دفاع از حقوق ملت در مسیر تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت کرده و عقب نشینی نکنند.

امام جمعه تویسرکان با گرامیداشت دهه ایمنی راه ها ـ 14 تا 25 آبان ـ از تمامی فعالان این عرصه به ویژه فعالانی که در زمینه راه های تویسرکان به ویژه محورهای مواصلاتی جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور برای ارتقاء زیرساخت های تویسرکان تلاش می کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما