وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:03   |   کد مطلب: 10494
تعطیلی نادر لبن در تویسرکان/کارگران بیکار شدند
تعطیل شدن شرکت تعاونی صنایع شیر نادرلبن تویسرکان و بیکار شدن کارگران بر معضل بیکاری این شهرستان افزود.

به گزارش نافع به نقل از رودآور امروز سومین روز است که شرکت تعاونی صنایع شیر نادرلبن تویسرکان به علت اختلافات داخلی تعطیل شده است.

مسعود اکبری سرپرست اداره جهاد کشاورزی تویسرکان در این باره در گفت و گو با خبرنگار رودآور از تعطیل شدن شرکت نادر لبن خبر داد و اظهار کرد: اختلافات داخلی میان نادر نرگسی خرم مدیر اسبق و آقای مهدیان مدیر جدید این شرکت سبب تعطیلی شرکت شده است.

وی افزود: در ماه های اخیر نیز فعالیت و تولید این شرکت به یک جهارم ظرفیت خود رسیده بود و آن ها در مجموع فرآورده ای جز شیر پاکتی نداشتند.

آقای زنگنه مسئول امور دام جهاد کشاورزی نیز می گوید: متأسفانه  به دلیل اختلافات مالی میان مدیران اسبق و جدید شرکت نادر لبن تعطیل شده است.

وی می افزاید: فروشنده مهر ها و سربندها شرکت را تحویل خریدار نداده است و به این دلیل خریدار نیز نمی تواند محصولات تولیدی خود را به فروش برساند و به این دیلیل امروز سومین روز است که نادرلبن فعالیتی ندارد.

زنگنه ادامه می دهد: البته این شرکت در حال حاضر شیرهایی را که با طرف های قرارداد خود بسته است تحویل می گیرد و به شرکت لبنی دیگری در تویسرکان تحویل می دهد ولی عملا این شرکت تعطیل شده است.

معضل بیکاری در شهرستان تویسرکان به گفته مسئولان ارشد این شهرستان یک معضل حاد است به گونه ای که سبب مهاجرت مردم این شهر به شهرهای اطراف و بزرگ کشور شده است و مردم بارها و بارها از مسئولان خواسته اند که برای رفع معضل بیکاری به فکر چاره باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما