وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 4 آبان 1393 ساعت 13:04   |   کد مطلب: 10413
از نیمه دوم محرم ثبت نام از زائران حج عمره آغاز می شود
مدیر حج و زیارت استان همدان از آغاز ثبت نام از زائران حج عمره، نیمه دوم محرم در استان خبر داد.

به گزارش نافع، محسن ساغرچی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: زائران ثبت نامی برای حج عمره تا اولویت 400 برای زائران اعلام شده که از نیمه دوم ماه محرم ثبت نام در دفاتر کاروان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام اینترنتی حجاج هم امسال انجام می شود، گفت: اعزام به حج عمره بر اساس اولویت‌های اعلام شده در دو مرحله انجام می‌گیرد تا افرادی که موفق به ثبت نام و یا اعزام نشدند در مرحله دوم اعزام شوند.

ساغرچی در ادامه با اشاره به سفر زیارتی حج تمتع، یادآور شد: امسال از استان همدان ۱۱ کاروان در قالب 1630 نفر زائر، عوامل اجرایی و خدمه به حج تمتع اعزام شده بودند که با چهار پرواز وارد همدان شدند.

مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه امسال عربستان، کشور‌هایی که مشکوک به ویروس ابولا بودند را شناسایی کرده و به زائران آنان اجازه ورود را نداد، ابراز داشت: دستگاه‌های حرارت‌سنج نصب‌شده ورودی فرودگاه مدینه و جده، می‌توانست به راحتی این ویروس را در افراد مبتلا شناسایی کند و خوشبختانه هیچ کدام از مسافران ما مبتلا به این بیماری نبودند و همگی به استان بازگشتند.

محسن ساغرچی ادامه داد: خوشبختانه همگی زائران استان با سلامت کامل بازگشتند و تنها خانم 70 ساله تویسرکانی به علت کهولت سن فوت کرد که به زادگاه خود انتقال یافت.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما