وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:43   |   کد مطلب: 10371
مداحان بی دین بازبینی شوند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:برخی از مداحان نیز نه دین دارند و نه سواد و تنها به دلیل داشتن صدای رسا به این حوزه آمده اند که باید مورد باز بینی قرار گیرند.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدیدر گردهمایی مبلغان شهرستان همداناشاره به فرارسیدن ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد:باید آیین های عزاداری با شکوه خاصی برگزار شود و از مداحان و روضه خوانان برجسته در آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده شود.

وی گفت: امروز مظاهر گناه در جامعه فراوان است و اگر روحانیون که شاگردان امام صادق(ع) و امام زمان (عج) هستند زهد و تقوی داشته باشند تبلیغات آنها اثر گذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اگر رفتار، منش و عمل یک روحانی خوب و مورد پسند باشد مردم به سمت آنها جذب می شوند.

آیت الله طه محمدی یکی از عوامل موفقیت یک مبلغ دینی را ادب و احترام عنوان و اظهار داشت: یکی از ظرافت های مبلغان دینی ادب است و باید این افراد در هر شرایط و جایگاهی احترام و ادب به افراد بخصوص بزرگتر ها را رعایت کنند.

وی احترام به دیگران را نقشه راه موفقیت دانست و گفت: اگر به مردم حرمت کنیم به طور قطع جذب دین خدا خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد:باید آیین های عزاداری با شکوه خاصی برگزار شود و از مداحان و روضه خوانان برجسته در آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده شود.

آیت الله طه محمدی در ادامه با انتقاد از برخی مداحان گفت: برخی از طلبه ها فن مداحی را نمی دانند که باید برای ارتقای سطح خود تلاش کنند.

وی همچنین افزود: برخی از مداحان نیز نه دین دارند و نه سواد و تنها به دلیل داشتن صدای رسا به این حوزه آمده اند که باید مورد باز بینی قرار گیرند.
آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی اظهار کرد: امروز باید اذعان کنیم در جنگ عرصه های حق و باطل حقی غیر از جبهه ما وجود ندارد و در این پیکار بزرگ روحانیون و علما پیاده نظام لشکر حق خدا هستند.

 

دیدگاه شما