وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:35   |   کد مطلب: 10141
شناخت امام علی (علیه السلام) نیاز امروز بشریت است
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: بشریت نیازمند شناخت امام علی(علیه السلام) است و اگر غدیر را خوب نشناسیم در حق آن حضرت ظلم کرده ایم.

حجت الاسلام داود عباسی عصر امروز در همایش تجلیل از مداحان، زاکران اهل بیت(علیهم السلام) و واقفین شهرستان ملایر در امامزاده عبدالله(علیه السلام) این شهر با بیان اینکه این عصر بیش از هر چیز دیگری نیازمند شناخت امیرالمومنین(علیه السلام) است، اظهار کرد: عصری که در آن بشر مدعی پیشرفت، علم فضا است و نیز ادعا می کند که به بسیاری از دانستنی‎ها دسترسی پیدا کرده است، بیشتر از هر زمانی نیازمند شناخت امام علی (علیه السلام) هستیم.

وی در اوصاف آن حضرت به جنگ آن حضرت با عمر بن عبدود اشاره کرد و افزود: حضرت علی(علیه السلام) برای هدایت بشر شایسته ترین است، لذا پیامبر در عید غدیر دست علی(علیه السلام) را بلند کرد و به بشریت اعلام کرد که امیرالمومنین(علیه السلام) مهمترین نیاز برای آنها است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با تأکید بر اینکه بشریت نیازمند شناخت امام علی(علیه السلام) است و اگر غدیر را خوب نشناسیم در حق آن حضرت ظلم کرده ایم، ابراز کرد: جرج جردان مسیحی سه جلد کتاب در وصف امیرالمومنین(علیه السلام) می نویسد که اگر به هر کس یک صفحه از آن کتاب را بدهی فکر می کند که یک شیعه متعصب آن را نوشته است.

وی تصریح کرد: این نویسنده مسیحی در این کتاب به منشور حقوق بشر سازمان ملل اشاره می کند که در مقابل سخنان حضرت علی(علیه السلام) چند بخش کم دارد ، و این نشان دهنده آن است که امیرالمومنین(علیه السلام) جامع است و ما نیازمند شناخت بیشتر ایشان هستیم.

در این آئین که به همت اداره تبلیغات اسلامی ملایر، اداره اوقاف و امورخیریه ملایر و شورای اسلامی شهر ملایر و با حضور هیئات مذهبی، مردم و مسئولان شهرستان ملایر برگزار شد، دو تن از واقفین و ۱۲۰ نفر از مداحان، ذاکران  این مراسم با مولودی خوانی و تجلیل از ذاکرین و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) تجلیل شد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما