وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1393 ساعت 15:32   |   کد مطلب: 10140
به مناسبت عید سعید غدیرو هفته ولایت صورت گرفت:
صعود گروه کوهنوردی قائم تویسرکان به قله الوند
 صعود گروه کوهنوردی قائم تویسرکان به قله الوند
به مناسبت عید سعید غدیر و هفته ولایت گروه کوهنوردی قائم شهرستان تویسرکان به قله ی ۳۵۸۵متری الوند صعود کرد.

به گزارش نافع، به نقل از وب سایت “بهشت ایران تویسرکان پایتخت گردو” ،گروه کوهنوردی قائم شهرستان تویسرکان به قله ی ۳۵۸۵متری الوند صعود کرد.

 به مناسبت عید سعید غدیر خم گروه کوهنوردی قائم شهرستان تویسرکان به همراه عده ای از ورزش دوستان تویسرکان در مورخ ۱۷ مهرماه سال جاری  از ساعت دو بعداز ظهر صعود خود را به قله الوند ازکوه های شهرستانه شروع کردند و پس از گذشتن ازکوه های زیبای آن درساعت پنج بعدازظهر به پناهگاه کوه کلاغ لان رسیدند و پس از صرف شام و استراحت روز جمعه۱۷/۷/۹۳ صعود خود را به قله ی الوند ودر ساعت ۹و ۱۵ دقیقه صبح قله ی ۳۵۸۵متر ی الوند را فتح کردند.

سرپرست گروه محمد هادی حسنونداعضای گروه عبارتند از : حاج آقا اکبری۲- حاج ایرج سلیمی ۳- مالمیر شاعر ۴- محمود بصیری ۵- مهدی نجمی ۶- داوری ۷-علی رستمی ۸- جاویدان ۱۰- مطلبی

گروه کوهنوردی قائم تویسرکان از تربیت بدنی استان همدان که امکانات لازم را در پناهگاه میدان میشان ، پناهگاه کلاغ لان ساخته اند و در حال حاضر هم در حال تکمیل پروژه پناهگاه کلاغ لان می باشد تشکر و قدردانی  و ازخداوند متعال برای کسانی که در احداث و تکمیل این پناهگاه اقدام نمودند تشکر و قدردانی کردند.

و البته پیشنهاداتی داشتند؛ ۱-چند عدد پتو در داخل پناهگاه کلاغ لان قرار داده تا بدینوسیله با توجه به سرمای منطقه از آنها استفاده نمایند . ۲- وضعیت سرویس بهداشتی زیادقابل استفاده نبود که خواهشمند است نسبت به تکمیل آن اقدام نمائید ۳-نسبت به روشنایی خورشیدی آن اقدام نمائید. ۴-در حد امکان از وسایل ضروری در آن منطقه گذاشته شود تا کوهنوردان ایرانی و خارجی از آن استفاده کنند . ۵- با نصب تابلو در پناهگاههای استان یخچال صاحب الزمان ، میدان میشان ، پناهگاه کلاغ لان مختصری از مشخصات این کوهها در آن نوشته شود . ۶- مسیر صعود را با کیلومتر و زمان مشخص شود.

 

<br/><a data-cke-saved-href="http://oi62.tinypic.com/15z00b9.jpg" href="http://oi62.tinypic.com/15z00b9.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

محمد هادی حسنوند برفر از قله الوند   ——— از نزدیک قله الوند همانند شیر ی در حال استراحت است

بر تخته سنگ کوه سرافراز الوند سجده ی شکر به جا آوردن

دونفر از کوهنوردان قائم تویسرکان بر بلندی قله ی الوند۳۵۸۴متر ارتفاع

از سمت راست :محمدهادی حسنوند۲- ایرج سلیمی معلمان بازنشسته .

دیدگاه شما