وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 20:16   |   کد مطلب: 10195
بهربرداری از 2مجتمع توانبخشی شاهدهمدان
مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شاهد همدان با حضور معاون رییس جمهوری و رییس عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه بهره برداری شد.

ناصر عارف، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان امروز (24 مهر) در در جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان استان همدان گفت: مجتمع توانبخشی ایثار از سال 87 در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع  آغاز شده است.

   وی با بیان اینکه زیربنای سه فاز مجتمع توانبخشی 14 هزار مترمربع است، افزود: تاکنون دو فاز نخست آن به صورت کامل به بهره‌برداری رسیده است.

   وی تصریح کرد: دو فاز مجتمع توانبخشی 9 میلیارد تومان هزینه برده است و برای احداث فاز سوم مجتمع 5 میلیارد و 800 میلیون پیش بینی شده که تاکنون 2 میلارد و 300 میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.

   عارف با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز سوم آغاز شده و تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: این مجتمع در راستای رفاه حال جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا احداث شده است.

   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: استان همدان دارای عالمان و عارفان همچون ابن سینا، باباطاهر، آیت الله مفتح، حیدری ، قدوسی و شهیدان چیت سازیان، قهاری و هشت هزار شهید ،17 هزار جانباز و یک هزار آزاده است.

   وی در خصوص نوبت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، گفت: دو هزار و 850 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در بانک اطلاعاتی بنیاد شهید همدان برای اشتغال ثبت نام کرده اند.

دیدگاه شما