وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393 ساعت 10:12   |   کد مطلب: 9213
 معوقات ایثارگران تا پایان شهریورماه پرداخت می شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معوقات ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تا پایان شهریورماه پرداخت می شود.

امیرخجسته  در همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:نمایندگان مجلس با جدیت از حقوق ایثارگران دفاع می کنند و امسال بودجه های خوبی در مجلس برای حمایت از ایثارگران تصویب شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیروزی مردم فلسطین امید مقاومت در برابر استکبار را در مردم زنده کرد گفت: ایثارگران به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و 36 سال مقاومت کردند و همچنان با اقتدار در صحنه حضور دارند.

مشاور ریییس دانشگاه و مسوول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در این آیین با ارایه گزارشی از وضع ایثارگران دانشگاه به راه اندازی این ستاد در سال 73 با هدف خدمت رسانی به خانواده شهدا اشاره کرد و شهدا را عظیم ترین ذخایر فرهنگی کشور دانست.

ˈرسول یوسفی مشعوفˈ افزود: پنج کمیته طبق مصوبات جلسه با رییس دانشگاه در قالب کمیته های تسهیلات اداری، پیگیری موضوعات بهداشتی درمانی، آموزش و پژوهش، رسیدگی به امور ورزشی و رفاهی و امور هیات علمی برای خدمت رسانی به ایثارگران تشکیل شده است.

وی تامین هزینه درمان ایثارگران را مهمترین مطالبه آنان اعلام کرد و گفت: 10 درصد کارمندان دانشگاه علوم پزشکی همدان ایثارگر هستند و با وجود مشکل برای پوشش آنان، دانشگاه تمام تلاش خود را برای پیگیری مطالبات این قشر انجام می دهد.

وی بازنشستگی پیش از موعد و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را از دیگر مطالبات آنان خواند و گفت: کمیته بازنشستگی برای پیگیری این موضوع راه اندازی شده است.

یک هزارو 288 ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت دارند که این تعداد شامل 196 نفر از خانواده معظم شهدا، 59 آزاده، 296 جانباز و 627 رزمنده است.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما