وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 24 مهر 1393 ساعت 10:09   |   کد مطلب: 10178
ایست! شعارهای انتخاباتی فراموش نشود/ تورم را جیب مردم تعیین می‌کند نه آمار بانک مرکزی!
ادعای خروج از رکود و تک رقمی شدن نرخ بیکاری باید به وسیله کارشناسان بررسی شود.

به گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: دولت پیشین نیز همین ادعا را داشت، اما عملا اتفاقی نیفتاد و باید ابتدا تعریف صحیحی از اشتغال و کاهش تورم و رکود داشته باشیم تا بتوان وضعیت یک سال گذشته را با شرایط امروز مقایسه کرد.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص تک رقمی شدن نرخ بیکاری افزود: اینکه یک فرد چند ساعتی را در جایی کار کند؛ اشتغال محسوب نمی‌شود و شغل واقعی یعنی فرد بتواند یک زندگی معمولی را اداره کند.

وی، درباره ادعای خروج از رکود و نرسیدن به رونق اقتصادی از طرف رئیس دولت نیز اظهارداشت: در صورت پذیرش این ادعا باید گفت؛ در خوشبینانه‌ترین حالت در نقطه صفر قرار داریم و گذشت زمان است که نشان می‌دهد به نقطه مثبت رسیده یا به نقطه منفی باز می‌گردیم.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه آمار موجود از بانک مرکزی استخراج شده، تأکید کرد: اگر رونق اقتصادی در جامعه ایجاد و تورم مهار شود؛ این ادعا صحت دارد وگرنه دولت فعلی در شعارهای انتخاباتی‌اش اظهار می‌کرد که "تورم را جیب مردم تعیین می‌کند نه آمار بانک مرکزی" و درواقع این اعداد و ارقام باید کارشناسی شود.

وی با بیان اینکه همه دولت‌ها را جزئی از نظام جمهوری اسلامی و شایسته حمایت می‌داند، تصریح کرد: این حمایت، مانع بیان نقدهای منصفانه نمی‌شود چراکه وظیفه نظارتی نمایندگان مجلس، بیان مشکلات است.

 آریایی‌نژاد ادامه داد: این انتقادات ناشی از دلسوزی است نه خدشه وارد کردن به وحدت و ضربه به دولت و به همان مقدار که از دولت پیشین، انتقاد و حمایت کردیم با این دولت نیز رفتار خواهیم کرد.

گفتگو از صبا امیدوار

 

 

 

دیدگاه شما