وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 14:02   |   کد مطلب: 15246
از حساسیت بر رنگ خودکار مشکی تا حضور مدیران غرب کشور در همدان؛
مدیریت بحران استان در جا می زند / بحرانی که بحرانی نشد
نشست مدیریت بحران استان به میزبانی استانداری همدان امروز رنگ و بوی خاصی داشت، در این نشست سهم بحران کمرنگ و خمیازه های گاه به گاهی و خودکار مشکی در آن حرف اول را می زد.

به گزارش نافع، در این نشست که با حضور جمعی از مدیران ارشد استان و تعداد محدودی از اهالی اصحاب رسانه برگزار شد، پس از سخنان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان مبنی بر میزبانی هر چه بهتر دوره آموزشی بحران در استان که تنها نام بحران را به یدک می کشید، نوبت به نظرات کارشناسی شده مدیران حاضر در این جلسه شد که انجام تدراکات ویژه از قبیل گرفتن خودروهای مناسب، اسکان در دانشگاه علوم پزشکی و مریانج، وجود برگه و تأکید بر خودکار مشکی در بسته های فرهنگی و تأکید بر شکل و شمایل پوشش مدیرت بحران همدان در این همایش، وزنه سنگینی بود که به مذاق خبرنگاران خوش نیامد و خبرنگاران با اعتراض جلسه را ترک کردند.

انگار قرار نیست این جلسات هماهنگی که حضور خبرنگاران در آن واقعا ضرورت ندارد، تمام شود... نمی دانم شاید مدیران ما هنوز اندر خم میرزا بنویس بودن خبرنگاران مانده اند.

همدان، میزبان 180نفر از مدیران غرب کشور

در این نشست معاون امور عمرانی استاندار همدان در جمع بندی کلی پس از نظرات و دیدگاههای کارشناسانه مسئولان استان، از حضور مدیران استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، چهار محال بختیاری و لرستان به منظور شرکت در دوره آموزشی مدیریت بحران( غدیر دو) خبر داد و افزود:   در این دوره آموزشی 150 نفر از مدیران ادارات و نهادهای استان های غرب کشور و 30 نفر از مدیران استان همدان حضور دارند.

محمودرضا عراقی هدف از اجرای این دوره آموزشی را تشکیل بانک اطلاعات مناسب از همه استان ها در مدیریت بحران کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در این همایش که پنجم تا هشتم مرداد ماه جاری برگزار می شود دوره های آموزشی فشرده مدیریت بحران در استانداری همدان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی پنجم مرداد ماه جاری در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما