وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 01:59   |   کد مطلب: 14810
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موضع pmd که درتوافق ژنو به بازرسان آژانس اجازه می‌دهد که در لوزان پیشنهاد بازرسی ازمراکز نظامی را به ایران بدهندگفت:این همانی است که قلاب می گیرند که از پنجره هسته ای وارد حوزه نظامی ما شوند.

به گزارش نافع، مهردادبذرپاش شام گاه یکشنبه درجمع بی سابقه ترین استقبال مردم همدان از همایش مرگ برآمریکا گفت: اشکالات را به کم سوادها و بی سوادها نسبت ندهیم، ما چه کار کردیم در ژنو، که در لوزان پیشنهاد بازرسی از مراکز نظامی را به ما دادند.این امضاء کردن مانند دسته چک نیست اگر پشوانه نداشتیم برگشت بخورد این امضاء یعنی باید تا آخر بریم.

نماینده مردم تهران افزود:ازابتدای انقلاب تا کنون اتفاقات زیادی درکشور رخ داده است.تاریخ درس بزرگی است و از تکرارآن باید درس گرفت و اینها برای سرگرمی نبوده و پیکرقرآن هم سرگذشت حاکمان ظالم است.

تاریخ دارای ارزش است

وی با اشاره به پخش فیلم مختارگفت:این فیلم اثربه یادماندنی در مردم گذاشت و هرقسمت آن درس بود.

بذرپاش با اشاره به شخصیت سلیمان بن صرد خزاعی افزود:او نه تنها مرجع تقلید آن زمان در کوفه بود بلکه یک مجاهدمبارز هم بود.سلیمان قیام توابین را به خون‌خواهی امام حسین و برضد امویان به راه انداخت.

دلیل ماندگاری حبیب در تاریخ این بود که در زمان خودش ولی زمان خود را یادری کرد

نقدی که برفیلم میرباقری می توان داشت اشاره نکردن به پیرمردی که نه رزم آوری جناب سلیمان را داشت نه در موردش فیلم ساخته شد. دلیل ماندگاری حبیب در تاریخ این بود که در زمان خودش ولی زمان خود را یادری کرد.

وی افزود:همین کشف پیکرهای مطهر 175 غواص ایرانی که در عملیات کربلای 4 دست بسته زنده به گور شده اندکه مقم معظم رهبری نیز در باره مجاهدت آن‌ها ــ که به‌عنوان غوّاصان دریادل، در قضایای کربلاى چهار و پنج معروف شدند ــ هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. آن‌ها همچنان که خداى متعال فرموده است، زنده‌اند.

 از سال81پرونده هسته ای ما غیر عادی شد

بذرپاش گفت: پس از اعلام رسمی دست یابی جمهوری اسلامی ایران در سال 81به فن آوری هسته ای، موج تبلیغات روانی بر ضد ایران از سوی امریکا و دیگر متحدان اروپایی اش زیادشد. این تبلیغات به اندازه ای بود که به باز شدن پرونده ایران در شورای حکّام آژانس بین المللی انرژی اتمی انجامید.

درسال 82وزیران خارجه سه کشور اروپایی انگلستان، آلمان و فرانسه به تهران آمدند و مذاکرات آنها با طرف ایرانی به «بیانیه سعدآباد» انجامید. و جمهوری اسلامی ایران پذیرفت پروتکل 2+93 را امضا کند. وایران قبول کردکه فعالیت های هسته ای را به حالت تعلیق درآورد.

همچنین از ایران خواسته شد پروتکل الحاقی را بدون قید و شرط امضا و اجرا کند. نیز فعالیت های فرآوری اورانیوم متوقف و اجازه دسترسی نامحدود به اماکن و تأسیسات جمهوری اسلامی ایران به مأموران آژانس داده شود. قطع نامه شهریور 82 (سپتامبر 2003) که آغاز رسمی بحران اتمی ایران شمرده می شود، تهران را ملزم می کرد تمام بخش های چرخه سوخت خود را تعلیق کند. این در حالی است که در مذاکرات سیاسی، هم بلوک اروپا، هم بلوک امریکا و هم روسیه، خواسته ای فراتر از تعلیق را مطرح و بر توقف تمام فعالیت های چرخه سوخت ایران را تأکید می کردند.

الان برای چرک خشک کن تحریم شدیم

بذرپاش افزود: شاید تحریمی‌ترین کالایی که بتوان آن را در ذهن متصور کرد سانتریفیوژ است، اگر ماشین‌های سانتریفیوژ تحریمی‌ترین کالای ممکن است، و شهید مصطفی احمدی روشن یکی از شهدای هسته ای کشور ومتولد همدان ازهم دانشگاهی  بنده در دانشگاه صنعتی شریف بودند.در زمان شهید احمدی روشن که تمام 98قطعه تشکیل دهنده سانتریفیوژها برای ایران تحریم شده بود به بیش از 11هزارماشین رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در 3 نسل تحریم شدیم، افزود: نسل اول از زمان تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد، نسل دوم زمان انفجارات لبنان ایران متهم  به تروریست شد و از سال 89 هم نسل سوم تحریم‌ها به بهانه فعالیت هسته‌ای کشورمان صورت گرفت.

 

بذرپاش افزود: من قصد تحلیل بیانیه لوزان و توافقنامه ژنو را ندارم و در این خصوص تاکنون حرف‌های زیادی گفته شده است، اظهار کرد: بعد از این پیشنهاد اینها برای جزئیات رفتند، سال 88 شد و از اینها هیچ خبری نشد، هرچه تماس گرفته می شد و پیغام داده می‌شد می‌دیدند خبری نیست،  انتخابات فرا رسید، عده‌ای بلا بر سر این کشور آوردند و تهران و چند شهر دیگر بهم ریخت و تبدیل شد به فتنه 88.

 

وی افزود: اوباما آن زمان در تلویزیون گفت، ایران برای مذاکرات مشروعیت ندارد، گفتند تا مردم در خیابان هستند باید شدیدترین تحریم‌های اقتصادی را علیه آنان وضع کنیم و کار نظام جمهوری اسلامی ایران را تمام کنیم.

 

بذرپاش ادامه داد:  60 سال گذشت تا آمریکائی‌ها اعتراف کردند که ما در کودتای 28 مرداد دخالت مستقیم داشته، 60 سال از 88 هم خواهد گذشت تا آمریکا اعتراف کند کجاها که دخالت نداشته است.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مذاکرات برای تحریم‌های نسل سوم است، افزود: چرا 2 نسل تحریم‌های گذشته تا این میزان اثر نذاشت و فشار اقتصادی آن بر کشور تا این حد قابل احساس نبوده است.

قطعنامه های شورای امنیت غیرقانونی است .ما قانونی ها را نگذاریم کنار بعد خودمان بیاییم قطعنامه امضاءکنیم.

دلیل اصلی تاثیرگذاری تحریم‌ها، اطلاعاتی بود که فروخته شد/آدرس اشتباه به من و شما ندهند

بذرپاش گفت: توافق هسته‌ای در وین بین ایران و 1+5 اتفاق افتاد اما توافق اصلی بین جان‌کری و سعودالفیصل از عربستان بر سر توافق قیمت نفت بود که قیمت نفت را از100 دلاربه 50دلار رساندند که اگر تمام تحریم‌ها کنار گذاشته شود کشور ما از لحاظ درآمدهای نفتی به گذشته برمی‌گردد.

وی با بیان کارگردان اصلی رژیم صهیونستی،آمریکا و آل سعود است اینکه جمهوری‌خواهان آمریکا می‌گویند ایران را باید با زور و مشت آهنین سر جایش بنشانیم اما دموکرات‌ها قدرت هوشمند و روش نرم و تحریم را راه مقابله با ایران می‌دانند، اضافه کرد: اوباما می‌گوید من ایران را با دو بال تحریم وکردم که بدون هیچ جنگ و خون‌ریزی ضربه وارد شد.

وی با اشاره به موضع pmd که از زمانی اغاز شدکه توافق لوزان به بازرسان آژانس اجازه می‌دهد از مراکز نظامی ایران بازرسی بعمل آورند.این همانی است که قلاب می گیرند که از پنجره هسته ای وارد حوزه نظامی ما شوند.

این چندکشور با تولید فشار از طریق گروه های تروریستی و نزدیک شدن به مرزهای ایران و همچنین کشاندن داعش به افغانستان و پاکستان می خواهند ما را مشغول امنیت مرزها کنند.این نقشه شماره دو امریکا جدید است.

انتهای پیام/ح

 

 

دیدگاه شما