وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 12:12   |   کد مطلب: 11821
حمایت نمازگزاران همدانی با امضای طوماری از آیت الله نوری
نمازگزاران این هفته شهر همدان با امضای طوماری ضمن حمایت از مواضع آیت الله 'حسین نوری همدانی' از این مرجع عالیقدر برای حضور در شهر همدان دعوت به عمل آوردند.

به گزارش نافع، در بخشی از این طومار که دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان آن را در محل اقامه نماز جمعه شهر همدان قرار داده بودند با اشاره به حوادث سال 88، از نهم دیماه این سال به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سه دهه انقلاب اسلامی ایران یاد شده است.
ریشه حماسه 9 دی را بایستی در عاشورای سال 61 هجری جستجو و تأکید کرد که مکتب امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.
در ادامه طومار آمده است: رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان بیماری یاد کردند و فرمودند 9 دی ملت ایران را واکسینه کرد؛ این تعبیر نشان می دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می تواند از آن در آزمون های آینده بهره برد.

در بخش دیگری از این طومار نوشته شده است: اگرچه سنگ اندازی ها و مانع تراشی های دشمنان داخلی و خارجی در سال های اخیر به سمت تحریم اقتصادی و تهدیدات امنیتی و نظامی تغییر جهت داده، اما خلق حوادثی همچون نهم دی موید این نکته اساسی است که ملت ایران با تأسی از مکتب حسینی(ع) و خط امام خمینی(ره) همچون همیشه از این آزمون سخت سربلند و سرفراز بیرون خواهد آمد.
دانشجویان همدانی افزوده اند: اگرچه مواضع هوشمندانه همه مراجع ارجمند از آغاز فتنه 88 نشان از تیزبینی و نگاه نافذ آنان دارد و مردم ایران باید بر این نعمت الهی فاخر افتخار نمایند و سر بر آستان الهی سایند، اما تدبیر تاریخی «مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی»، رخدادی بود که نسخه کینه توزان حسینی را در هم پیچید.
در پایان این طومار خطاب به آیت الله نوری همدانی آمده است: ما دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان با ابلاغ سلام گرم مقلدین شما در شهر دارالمومین همدان، از محضر مبارکتان تقاضا داریم برای رهنمون ساختن مشتاقانتان در این شهر دعوت عمومی همشهریانتان را پذیرفته و قدم بر دیدگان فرزندان و مقلدان در شهر دارالمجاهدین همدان بگذارید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما