وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 آبان 1393 ساعت 13:48   |   کد مطلب: 10722
گزارش رسانه های پاکستان حاکیست یک پلیس نگهبان زندان در شهر 'گوجرات' دیروز جمعه، گردن یکی از زندانیان را با ادعای بیان مطالب کفر آمیز با تبر زد.

به گزارش نافع، روزنامه 'نیشن'، این پلیس زندانبان که 'فراز نوید' نام دارد، مدعی شده است که سید 'توفیق حیدر' هنگامی که در زندان بود، اقدام به کفرگویی و ناسزاگویی به مقدسات دینی کرده است و او نیز از این حرف ها بشدت عصبانی شده و مرتکب این کار شده است.

بر اساس گزارش رسانه ها، این زندانی 45 ساله دو روز قبل از این اتفاق، به دلیل نزاع و مجروح کردن دو نفر، به زندان افتاده بود.

یکی دیگر از پلیس های زندان گوجرات در باره زندانی مقتول گفته است که او از سلامت عقلی برخوردار نبوده است.

پلیس ضارب این زندانی هم اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات برای روشن شدن جزئیات بیشتر این حادثه درحال انجام است.

هنوز دلیل قطعی این حادثه مشخص نشده و ادعای پلیس زندانبان مبنی بر اینکه وی به دلیل کفرگویی فرد زندانی به مقدسات دینی، به او حمله ور شده، ثابت نشده است.

با وجود این که هنوز چیزی ثابت نشده و جزییات ماجرا روشن نشده است، رسانه های غربی با پرداختن به این موضوع، سعی دارند از این ماجرا به عنوان بهانه ای برای خشن جلوه دادن مسلمانان و رواج افراطیگری و فرقه گرایی در پاکستان بهره برداری کنند.

چند روز پیش نیز کشته شدن یک زوج مسیحی در شهر لاهور به دست گروهی از افراد، بازتاب رسانه ای وسیعی داشت.

برخی گزارش ها حاکی است که این زوج مسیحی که از قشر کارگر بوده اند، به دلیل بی احترام بی قرآن، مورد هجوم گروهی از مردم شهر لاهور قرار گرفته و کشته شده اند.

اما با وجود این که هنوز شواهد کافی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و علت کشته شدن این دو نفر مشخص نیست، این موضوع نیز بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت که سعی داشتند از ماجرا نیز برای خشن جلوه دادن دیدن اسلام و رواج فرقه گرایی و ایجاد اختلافات دینی در پاکستان بهره برداری کنند.

دیدگاه شما