وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 08:15   |   کد مطلب: 15815
وقتی مسئولین و هدایت کنندگان "جنگ فرهنگی" غرب، خود مدعی طرح ریزی هدفمند جنگ نرم و جنگ فرهنگی هستند، وی چگونه این ادعای مضحک را به زبان جاری می کند.

به گزارش نافع به نقل از «تیتریک»، اخیرا در برنامه تلوزیونی شبکه 3 با خانمی (یکی از کارگردان های سینما) مصاحبه می شود؛ وی در بخشی از سخنان عنوان می کند:"غرب بیکار نیست به ما جایزه بدهد...اساسا"جنگ فرهنگی "افسانه است!!!"

وقتی مسئولین و هدایت کنندگان "جنگ فرهنگی" غرب، خود مدعی طرح ریزی هدفمند جنگ نرم و جنگ فرهنگی هستند، وی چگونه این ادعای مضحک را به زبان جاری می کند.
شاید از خود بپرسیم این خانم یا نمی دانند جنگ چیست و یا از حوزه فرهنگ اطلاعات ناقصی دارد و البته شق سومی هم مفروض است، اینکه هم حوزه فرهنگ و هم جنس جنگ را می شناسند، شاید مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند.
نکته مهم در این مصاحبه اسرار بر بی گناهی غرب است؛ امروزه غرب به اندازه ای مفتضح شده است که صدای مردمشان هم به نشانه اعتراض درآمده است، ظلم، جنایت، تجاوز به حقوق ملت های دیگر، دولت های غربی و ساختارهای منتصب به آنها روزگار مردم جهان را سیاه کرده است و این خانم یا اطلاعاتی از وضع جهان ندارد ویا آنچه می بیند را ظلم تلقی نمی کند!!. البته شق سومی هم مفروض است، اینکه هم حوزه فرهنگ و هم جنس جنگ را می شناسند، شاید مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند.
می گویند در خانه ماندن زنان ایرانی آموزه تهاجم مغول و .... است و باید برچیده شود؛ در حالی که آمار و اطلاعات نشان می دهد حضور زنان در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، فناوری و دانشگاهی در برخی مواقع از مردان نیز بیشتر است، این خانم یا اطلاعاتی از حضور بانوان در جمهوری اسلامی ایران ندارد و یا آنچه از آزادی تفسیر می کند جور دیگری است!!!. البته شق سومی هم مفروض است، اینکه هم حوزه فرهنگ و هم جنس جنگ را می شنا سند، شاید مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند.

درجایی می گویند غربی ها بیکار نیستند به ما جایزه دهند و باید گفت، این خانم یا از ترفندهای رنگارنگ غربی ها بی خبراست و یا آنچه رنگ و لعاب جوایز را آب نبات چوبی تلقی کرده و اهدای آنها را از روی عشق و علاقه، دوستی، محبت و مودت می دانند!!!. البته شق سومی هم مفروض است، اینکه هم حوزه فرهنگ و هم جنس جنگ را می شناسند، شاید مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند.
و...
این نوع برداشت از آنچه که دشمن بطور واضح، روشن و به صراحت به آنها معترف است، می تواند نتیجه چند نکته مهم باشد:
ـ خود باختگی نهادینه شده در وجود برخی؛ چشمشان را به دنیای واقعی بسته است.
ـ براساس یک اصل ثابت شده"انسان وقتی به چیزی عشق ورزید هیچ وقت عیوب آن را درک نمی کند" عشق وافر نامبرده به غرب و فرهنگ غرب، پذیرش حتی کوچکترین عیب و نقص برای غرب را برنمی تابند.
ـ توجیه عمل، از مهمترین آسیب های شناخته شده نوع بشر است و باید به وی متذکر شد اگر دوست دارید از جوایز غرب متنعم شوید لزومی ندارد آنها را تطهیر کنید در حالی که خودشان به خباثت خود معترفند.
ـ تفسیر متفاوتی که از "آزادی"، "فرهنگ" و "جنگ و تهدید" دارد، همه خباثت های غرب را سفید و روا می داند و هر آنچه در کشور خودش می گذرد، سیاه و ناروا می پندارد.

تیتر1/ س. مولایی کارشناس مسائل فرهنگی

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما