وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 15663
انقلابی شدن روستایی ها مذموم است یا جت اسکی سواری انقلابی ها؟/ آقازاده محکوم در کدام روستای شمال قدم می زند؟
اهانت هاشمی رفسنجانی در حالی است که اولا یکی از گلوگاه های اصلی رشد و بروز انقلاب اسلامی ایران روستاها و روستاییان هستند و مشخص نیست که چرا باید یک روحانی سیاستمدار از این جمله برای حمله به منتقدین سیاستهای خود استفاده کند.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، اهانت هاشمی رفسنجانی در حالی است که اولا یکی از گلوگاه های اصلی رشد و بروز انقلاب اسلامی ایران روستاها و روستاییان هستند و مشخص نیست که چرا باید یک روحانی سیاستمدار از این جمله برای حمله به منتقدین سیاستهای خود استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که اینروزها سخنانش خوراک اصلی رسانه های معاند را تقویت می کند در یکی از اظهارات خود در راستای تحقیر برخی از منتقدانش می گوید:

 

" کسانی که تا دیروز در روستاها قدم می زدند اکنون انقلابی شدند"

 

این جمله با اینکه برای تحقیر رویش های جریان انقلاب بیان می شود اما ناخودآگاه ذهن یک سیاست مدار متمکن و مشی لیبرالی وی در راستای تحقیر قشر مستضعف و روستایی جامعه را متجلی می کند.

 

شاید با شنیدن چنین جملاتی بشود به این موضوع بیشتر فکر کرد که چرا تیم اقتصادی منتسب به هاشمی رفسنجانی پروایی از گفتن این جمله نداشتند که در مسیر توسعه عده ای زیر چرخ حرکت کشور له می شوند و این طبیعی است...

 

سخنان هاشمی رفسنجانی در حالی است که اولا یکی از گلوگاه های اصلی رشد و بروز انقلاب اسلامی ایران روستاها و روستاییان هستند و مشخص نیست که چرا باید یک روحانی سیاستمدار از این جمله برای حمله به منتقدین سیاستهای خود استفاده کند.

 

 

اما به هر حال حتی اگر شخصی زمانی در روستای خود قدم زده است و اکنون انقلابی شده است مذموم است یا انقلابی هایی که امروز تفریح خانوادگی آنها جت اسکی سواری در سد لتیان و یا چتر بازی و خلبانی است؟

 

 

 

برخی از تفریح های خانواده روستایی هاشمی رفسنجانی بعد از انقلاب

 

هاشمی بارها اعلام کرده است که از یک خانواده روستایی است. اما بعد از انقلاب گذری به تفریح های خانوادگی او برگرفته از کتاب خاطراتش شاید اهانت وی به روستاییانی که انقلابی شده اند را برای مردم کمی ملموس تر کند.

 

1. هاشمی در خاطرات روز یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۷۰ مصادف با تاسوعای حسینی می‌نویسد: «یک نفر چینی پیش‌بینی کرده است که ساعت ۸ امروز زلزله‌ای به قدرت ۸/۶ ریشتر در تهران روی خواهد داد. آمدن ما به لتیان هم بی‌ارتباط با این نیست. گرچه خودم اصلا قبول ندارم فقط به خاطر بچه‌ها آمدم. با هلیکوپتر به سد لتیان آمدیم. هوای خوبی دارد. عصر همراه بچه‌ها خواستم اسکی روی آب یاد بگیرم. کمی دنبال قایق کشیده شدم، بدنم آمادگی برای چنین ورزشی ندارد. گرچه آسان است».

 

سفر خانواده هاشمی با هواپیمای اختصاصی به کرمانشاه

 

2. کتاب خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی، با عنوان بازسازی و سازندگی (کارنامه و خاطرات سال 68)، به اهتمام علی لاهوتی به چاپ رسید. این خاطره از این کتاب انتخاب گردیده است:

فرمانده و جانشین دانشکده پرواز نیروی هوایی آمدند. به خاطر تعلیم خلبانی به مهدی و یاسر در چند روز گذشته- که امروز مرحله ابتدایی پایان یافته- از آنها تشکر کردم.

در جای دیگری از کتاب آمده است: به خانه رفتم. سارا و مونا سرماخوردگی دارند و تب کرده‌­اند. یاسر نیز تب دارد و اخیراً در تمرین چتربازی به زمین افتاده و دستش آسیب دیده است.

 

آقازاده محکوم کجاست؟

 

با تمام این تفاسیر شنیده ها حاکی از این است که علی رغم حکم زندان 10 ساله مهدی هاشمی به دلیل اتهامات گسترده امنیتی و اقتصادی وی هنوز روانه بند نشده است.

 

آخرین خبر ها از سفر وی به شمال کشور حکایت دارد و این یعنی احتمالا فرزند هاشمی در روستاهایی از شمال که مورد اشاره پدرش بود در حال قدم زدن است...

انتهای پیام/م

دیدگاه شما