وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 08:17   |   کد مطلب: 14764
تحریف آفتی است که حرکت­ها و انقلابهای بزرگ و موفق در بستر زمان بدان دچار می­شوند
معنای لغوی تحریف یعنی تغییر دادن اصل کلام و وارونه نشان دادن واقعیت و در اصطلاح سیاسی یعنی عوض کردن مسیر صحیح یک حرکت، یک انقلاب و یک نظام، نه به صورت خصمانه و آشکار و الزاماً به دست دشمن، بلکه با قیافه‌ای حق به جانب و خیرخواهانه، خاموش و از سوی به ظاهر دوستان.

به گزارش نافع سایت صبح رزن نوشت:تحریف آفتی است که حرکت­ها و انقلابهای بزرگ و موفق در بستر زمان بدان دچار می­شوند و رفته رفته از شعارها و آرمان‌های اولیه فاصله می‌گیرند. حتی ادیان الهی و کتب آسمانی هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند. قطعاً این خطر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز تهدید می‌کند. و من در اینجا به صورت مصداقی خطر تحریف در آرمان‌های انقلاب اسلامی که خون صدها هزار شهید به پای آن ریخته شده است را مورد بحث قرار می‌دهم.

منشأ تحریف

1. کینه دشمن و خیانت دوستان؛ زمانی که دشمن از توطئه‌ها، ترورها، تحریم‌ها و به راه انداختن جنگ برای به نابودی کشاندن کشوری مأیوس می‌شود، به تحریف اصول اساسی آن کشور رو می‌آورد تا به خواسته خود برسد. از آنجا که انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بوده و نظام برآمده از آن هم با مجموعه آرمان‌ها و شعارهایی برگرفته از انقلاب پیش می‌رود، حمایت عموم مردم را به دنبال خود دارد و این نقطه قوت این نظام است. اگر به خاطر عدول مسئولین از آن شعارها، چه به دلیل بی بصیرتی و یا عامدانه و با همکاری دشمن، آن آرمان‌ها به فراموشی سپرده شود، دیگر نظام این پشتوانه عظیم مردمی را از دست خواهد داد و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد؛ یعنی جدایی مردم از نظام و در يک کلمه، شکست انقلاب و حکومت اسلامی.

2. جاه طلبی و زیاده خواهی بعضی از مسئولان؛ طبیعی است که بعضی از انقلابیون که در جریان مبارزات بوده و شکنجه شده و برای نظام زحمت کشیده‌اند، به مرور زمان تحت تأثیر جریانات سیاسی حمایت کننده، القائات اطرافیان و یا حتی نفوذ دشمن، سهم بیشتری را برای خود قائل باشند و شعارهای اولیه انقلاب و نتایج و دستاوردهای آن را مانع به هدف رسیدن خود تلقی کنند و بخواهند به نوعی آنها را از سر راه خود بردارند. در اینجا یکی از راه‌کارهایی که به آنها کمک می‌کند تا به اهداف شوم خود برسند تحریف اصول اولیه انقلاب است.

3. بریدن و خسته شدن و بازماندن از ادامه راه مبارزه؛ همان‌گونه که امام عظیم الشأن ما فرمود: جنگ بین حق و باطل همیشگی است، پس به اعتقاد ما این حرکت و انقلاب و مبارزه تا انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) ادامه دارد و در این راه خستگی و کسالت بی معناست؛ ما زنده به آنیم که آرام نگیریم – موجیم که آسودگی ما عدم ماست. اما بعضی از افراد در راه مبارزه از نفس می‌افتند و از ادامه راه بار می‌مانند و برای توجیه عملکرد ضعیف خود دست به تحریف اصول و مبانی می‌زنند.

واقعیت این است که در دو مورد اخیر گرچه دست دشمن آشکار نیست، اما کاری که جاه‌طلبان و بازماندگان از ادامه راه انقلاب انجام می‌دهند، آب به آسیاب دشمن ریختن است و حاصل کارشان همان خواهد بود که دشمن در صدد رسیدن به آن است.

در بین همه تحریفاتی که دوستان نادان و دشمنان زیرک و حسابگر این نظام در صدد آن هستند، تحریف شخصیت امام راحل رضوان الله تعالی علیه از اهمیت خاصی برای آنان برخوردار است. با توجه به نقش کاریزماتیک امام که دوست و دشمن به آن اعتراف دارند و مقبولیت جهانی امام در بین همه ملت‌های آزاده، این تحریف می‌تواند تأثیر بسیار شکننده‌ای بر پیکره انقلاب و صدور آن به دنیای به ستوه آمده از استعمار و استضعاف وارد نماید. تحریف امام یعنی تحریف انقلاب اسلامی.

القاء کنار آمدن امام با خوی اشرافی‌گری بعضی از اطرافیان، مخالفت ایشان با شعار مرگ بر آمریکا و در نتیجه عدول از شعار استکبار ستیزی، عدم حساسیت ایشان به حجاب و پوشش بستگان، عدم استقلال در تصمیمات سیاسی و قبول بی قید و شرط نظرات دیگران، تلاش برای شناساندن امام با اتکاء به خاطرات شخصی افراد و عدم توجه به سخنرانی‌های پخش شده از صدا و سیما و دست نوشته‌های معتبر با مهر و امضاء ایشان و موارد متعدد از این دست که به دروغ به امام نسبت می‌دهند، همه در راستای تحریف شخصیت ایشان است. فاعتبروا یا اولوا الابصار

حجت الاسلام خلجی فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان رزن

دیدگاه شما