وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:41   |   کد مطلب: 12950
در ستایش آنها که چای را فهمیده اند
آدم ها به دو دسته اصلی آنهایی که چای را فهمیده اند و آنهایی که چای را نفهمیده اند تقسیم می شوند.

به گزارش نافع، از آنهایی که چای را نفهمیده اند که تصورم بر این است موجودات عجیبی باید باشند که بگذریم به آنهایی که چای را فهمیده اند می رسیم، این دسته خود نیز به دو دسته کلی آنهایی که چای را واقعا فهمیده اند و آنهایی که فکر می کنند چای را فهمیده اند تقسیم می شوند.

هرگز آدم هایی که چای را کمرنگ می خورند درک نکردم، آنها که چای را سرد می خورند که اصلا، این ها همان کسانی هستند که تا پایان این نوشتار از آنها با عنوان آنهایی که فکر می کنند چای را فهمیده اند نام برده می شود شاید هم دیگر نام برده نشود چرا که این متن تنها در مورد کسانی است که چای را فهمیده اند نه آنهایی که فکر می کنند فهمیده اند پس دیگر از این دسته نامی برده نمی شود.

اما آنهایی که چای را فهمیده اند... فقط این افراد هستند که می دانند مثلث عشق تنها در سریال های ترکیه ای نیست که شکل می گیرد بلکه مثلث عشق در هر خانه ای قابل ایجاد است، مثلث عشق ترکیبی است از یک کتری آب جوش، چای خشک ِ ول و نه محصور در کیسه و قندی که حبه نباشد، بله مثلث عشق همچین چیزی باید باشد.

با این توصیف بهشت ترین جای دنیا نه فقط گوشه دنج یک کافه یا درست وسط غلغله یک قهوه خانه بلکه بهشت ترین جای دنیا می تواند هر جایی باشد که سماوری باشد و چای داغی به راه...

پزشکان می گویند: مصرف بیش از اندازه  چای موجب بیماری های زیادی از جمله کم خونی، ناراحتی های قلبی و کلیوی، ناراحتی های پوستی، آرتروز، ریزش مو، حساسیت، زودرنجی، داغ شدن کف پا و... می شود.

آنهایی که چای را فهمیده اند می گویند: این پزشکان بدون شک حتی یک بار هم در یک عصر پاییزی یا زمستانی خوردن چای داغ را تجربه نکرده اند... همین و بس!

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما