وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394 ساعت 17:40   |   کد مطلب: 16262
مشروعیت رئیس جمهور به اذن ولی فقیه است/ برجام باید در مجلس بررسی شود/ تضعیف نهادهای انقلابی کشوراجازه دادن به نفوذ بیگانگان است
امروز با وجود فرمایشات رهبر معظم انقلاب و موضع گیری آشکار و صریح دشمنان در برابر ملت ایران، برخی افراد ساده لوحانه به موضوع نگاه کرده و چهره دشمنان را به بهترین صورت ترسیم می کنند.

به گزارش نافع، امام جمعه شهر مریانج با بیان این مطلب در خطبه های این هفته آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه گفت: این اندازه وابستگی به دشمنان دیرینه نظام، اظهار حقارت و ذلت است و خوشبختانه مقام معظم رهبری مواضع شجاعانه ای در برابر این اقدامات گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی افزود: ایشان در جمع نمایندگان مجلس خبرگان تاکید کردند که به رئیس جمهور گفته بودند؛ موضوع "برجام" را در مجلس طرح کنند، اما عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از طرف رئیس جمهور صورت نگرفته و کار به جایی رسیده که ایشان دوباره موضوع را مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه مشروعیت رئیس جمهور به اذن ولی فقیه است و گرنه با شاه فرقی ندارد، تصریح کرد: هر رئیس جمهور با تنفیذ حکم از طرف ولی فقیه، مشروعیت یافته و در واقع بخشی از اختیارات رهبری به وی واگذار می شود.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به محورهای مهم سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان موضع گیری و پاسخ قاطعانه به دشمنان را از مسئولان خواستار شده و گلایه کردند که چرا برخی مسئولان جواب مقامات آمریکایی را که از دخالت در امور داخلی کشور و ایجاد تغییرات سخن به میان می آورند، نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر ادامه فعالیت های هسته ای صلح آمیز در ایران بیان کردند حالا که به همت دانشمندان بومی به دستاوردهایی رسیده ایم؛ دشمنان می گویند دست نگه دارید.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ادامه داد: ایشان موضع گیری صریح و شجاعانه را از مسئولان خواستار شده واعلام کردند که اگر تحریم ها لغو نشود ما نیز فعالیت های هسته ای خود را تعطیل نخواهیم کرد.

حجت الاسلام رستمی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به مسئولان تاکید کردند که مواظب فرصت طلبی آمریکا بوده و در برابر حرف های آمریکایی ها موضع داشته باشند.

وی تصریح کرد: خواسته آمریکا، حمایت نکردن از ملت های مظلومی چون سوریه و عراق است و می گوید هر وقت به سراغ شما آمدیم از خودتان دفاع کرده و با سایرین کاری نداشته باشید.

حجت الاسلام رستمی  ادامه داد: مقام معظم رهبری به صراحت بیان کردند که در برابر این حرف های مزخرف و فرصت طلبانه آمریکا موضع داشته باشید.

امام جمعه مریانج گفت: ایشان بارها تاکید کرده اند که اگر کسی به دنبال مهیا کرن زمینه حضور آمریکایی ها در ایران باشد با او برخورد می کنند و به مسئولان تذکر داده اند که در برابر آمریکا جدی باشند.

حجت الاسلام رستمی افزود: رهبر انقلاب به دولت فرمودند که به دنبال اقتصاد مقاومتی باشید که با تحریم و ارزان شدن نفت از طرف خائنان سعودی آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: ایشان تاکید کردند؛ اقتصاد به گونه ای محکم باشد که پول های بلوکه شده ای که ظالمانه نگه داشته اند چه برگردد چه نه؛ مردم تحت فشار قرار نگرفته و کالا ها، اشتغال و سرمایه دچار آسیب نشود.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: همچنین اقتصاد توانمند متکی به داخل مورد نظر رهبری بوده و چند سال است که از این دولت و دولت قبلی می خواهند که برای تحقق آن برنامه ریزی کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به نیروهای مومن نیز گفتند که با چشم باز، دشمن را زیر نظر گرفته و جهت گیری ها را بشناسید.

امام جمعه مریانج تصریح کرد: اگر دشمن از جایی و کاری تعریف کند؛ آسیب ما آن جا بوده و اگر از جایی اظهار نارضایتی کرد؛ معلوم می شود که نقطه قوت ما است.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: دشمن دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد چون می دانست که نقطه قوت ما است، اما وقتی به یک نویسنده و فیلم‌ساز مدال می دهد باید دانست که آن بیچاره آسیب دیده است

وی خاطرنشان کرد: هر جا دشمن به ما لبخند زد؛ جای نگرانی و هرجا ترسید؛ جای خوشحالی دارد چون دلسوزی در او وجود ندارد.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به تضعیف نهادهای انقلابی از طرف برخی مسئولان و بزرگان کشور گفت: دور جدید حمله به شورای نگهبان آغاز شده که امیدواریم از روی نادانی باشد.

وی تصریح کرد: تضعیف نهادهای انقلابی کشور، سخنان مبهم گفتن و مجلس و شورای نگهبان و نهادهای انقلابی را از دور خارج کردن جز اینکه کشور را در برابر نفوذ بیگانگان و اقدامات دشمنان تضعیف می کند؛ فایده ای ندارد.

حجت الاسلام رستمی در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که رهبری شجاع، بصیر، توانمند، مقتدر و ملتی آگاه داشته و رابطه زیبایی بین ملت و رهبری وجود دارد که به واسطه همین ارتباط، خداوند عنایت خودش را به ملت عطا کرده و وعده پیروزی به پایداران داده است.

پایان پیام/م.ت

 

دیدگاه شما