وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 12:41   |   کد مطلب: 16055
 تعیین تکلیف گزارش تفحص از بنیاد شهید به زودی/مستندات جدیدی به دست هیات رسیده است
رئیس کمیته تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران با تاکید بر وجود مستندات بسیار در این تحقیق وتفحص، گفت: گزارش تحقیق وتفحص از بنیاد شهید در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف می شود.

به گزارش نافع، امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ادامه برگزاری جلسات تحقیق وتفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران، گفت: تحقیق و تفحص حق ایثارگران بوده و باید این موضوع تا پایان به طور کامل انجام شده و افراد متخلف در این مسیر به قوه قضاییه معرفی ‌شوند.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تا زمانی که گزارش تحقیق وتفحص در صحن علنی مجلس قرائت نشده نمی توان به جزئیات این پرونده اشاره کرد، افزود: رعایت آیین نامه در ارایه گزارشات تحقیق و تفحص ضروری است؛ همچنین باید به نمایندگان درمجلس این نکته را تاکید کرد که از قضاوت و پیش داوری ها در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه بررسی گزارش تحقیق و تفحص درکمیسیون شوراها با حضور اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص کننده انجام شده است، تصریح کرد: تاکنون بحث ها و گفت وگوهای بسیاری دراین خصوص با حضور کارشناسان و اعضای هیات تحقیق و تفحص صورت گرفته و به طور حتم در آینده ای نزدیک این گزارش تعیین تکلیف خواهد شد.

خجسته با یادآوری جزئیات گزارش تحقیق و تفحص پس از پایان بررسی‌ها و اتمام گزارش، گفت: به طور قطع درصورت اعمال فشار برای جلوگیری از ادامه روند رسیدگی به این پرونده، ناچار مسائل و موضوعات مهم و قابل توجهی را درخصوص تحقیق و تفحص ازبنیاد شهید مطرح خواهم کرد؛ بنابراین بهتراست که بررسی این گزارش مسیرقانونی خود را طی کند.

این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به وجود مستندات بسیار در تحقیق و تفحص ازبنیاد شهید، گفت: هیچ مورد مستندی از مسیر تحقیق و تفحص خارج نمی شود وپس از پایان کار و رای گیری گزارش مورد نظر به کمیسیون اجتماعی ارسال می شود، زیرا درصورت تصویب هیات تحقیق و تفحص گزارش به کمیسیون مربوطه ارجاع شده و درصورت وجود پرسش دراین خصوص به نقاط مبهم پاسخ  داده می شود.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید شهید و امور ایثارگران، گفت: پیش بینی می شد که این گزارش درتیرماه قرائت شود، اما با وجود بحث های بسیار واطلاعات جدید در این خصوص زمان بررسی  طولانی شده است، البته هدف درتحقیق و تفحص ها اصلاح است و باید مراحل به طور کامل اجرا شود.

پایان پیام/

دیدگاه شما