وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 مرداد 1394 ساعت 09:07   |   کد مطلب: 15952
معامله گران فرابورس ایران در روز ۲۸ مردادماه ۹۴، ۹۰ میلیون و ۱۰ هزار ورقه بهادار در ۱۱ هزار و ۷۹ نوبت به ارزش یک هزار و ۷۷۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال را خرید و فروش کردند.

به گزارش نافع به نقل از فرابورس، شاخص کل فرابورس با وجود اینکه در ساعت آغازین فعالیت بازار یک واحد بالا رفت اما در جریان معاملات مجددا کاهش یافت و در رقم ۷۴۹.۷۱ واحد متوقف شد.

در روز پایانی هفته، ۱۱ میلیون و ۲۱۰ هزار سهم بانک دی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال توسط معامله گران دادوستد شد و بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد. شرکت های توسعه و عمران شاهد، قند شیروان و فن آوا بیشترین افزایش قیمت را در روز جاری، تجربه کردند و بیشترین افت قیمت هم نصیب حق تقدم و سهام پالایش نفت تهران، بیمه نوین و حق تقدم توسعه خدمات دریایی وبندری سینا شد.

همچنین نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، نفت ایرانول، سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت تهران پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند. طبق این گزارش، صندوق سرمایه گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات(صندوق های قابل معامله) ETF را با خرید و فروش ۱۸۰ هزار و ۵۸۰ سهم رقم زد و داد و ستد ۳۰۰ هزار و ۲۰۰ ورقه اجاره سه ماهه پارس در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، معامله بلوک ۴۸.۵ درصدی سهام شرکت گسترش صنعت علوم زیستی- لیدکو به ارزش ۲۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که در روز ۹ تیرماه انجام شده بود، پس از احراز شرایط لازم، قطعی شد.

همچنین، نمادهای معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب و حق تقدم خرید سهام شرکت مذکور با توجه به دریافت اطلاعات اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۱۳۹۵ و تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم و نماد معاملاتی شرکت بیمه پاسارگاد جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه اول شهریورماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما