وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 تير 1394 ساعت 14:14   |   کد مطلب: 14934
	حضور دو هزار و 400 دانش آموز بهاری در برنامه های اوقات فراغت
مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: دو هزار و 400 دانش آموز بهاری اوقات فراغت خود را در 20 کانون تابستانی سپری می کنند.

به گزارش نافع، یوسف سعیدی در گفتگو با خبرنگار ما با تأکید بر اینکه نظام تعليم و تربيت در مفاهيم انساني به کسب علم براي رسيدن به تعالي و شکوفايي فطري انسان تاکيد دارد، اظهار داشت: رستگاري و سعادت الهي در زندگي دنيوي و اخروي نيازمند چنگ زدن به ريسمان الهي است.
وی افزود: با دعا و نيايش و توسل به مضامين الهي مي توان روح آدمي را از رذايل اخلاقي دور کرد.
این مسئول با بيان اينکه تعليم و تربيت در نظام نوين آموزش بر پايه تعليم براي آموختن است، خاطرنشان کرد: قرآن کریم کلام الهی است و همه دستورات زندگی بشر در آن آمده است.
مدیر آموزش و پرورش بهار ادامه داد: قرائت قرآن، تدبر در قرآن و حرکت به سمت ارزش های دینی و الهی انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.
یوسف سعیدی در ادامه با اشاره به برنامه های تابستانی این اداره کل در فصل تابستان ابراز داشت: امسال 20 کانون تابستانی برای دانش آموزان دیار آیت الله بهاری در نظر گرفته شده که در رشته های گوناگون فعالیت خواهد کرد.
وی بیان داشت: پیش بینی می شود بیش از 2400 نفر در کانونها حضور داشته باشند.
سعیدی تصریح کرد:آموزش و پرورش از پتانسیل بالایی برخوردار است و با بهره‌گیری از این ظرفیت علاوه بر اینکه می‌توان جوانان را با مکتب غنی و ناب اسلامی و اهل بیت (ع) آشنا کرد بلکه بستری را فراهم کرد تا جوانان کمتر به فرهنگ منحط غرب و رسانه‌های بیگانه گرایش پیدا کنند.

منبع:زنگ اول

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما