وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 06:48   |   کد مطلب: 14826
هدیه ناقابل جودوکار همدانی به رهبر انقلاب
معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: جودوکار بسیجی همدان و دارنده مدال برنز جهان، این نشان قهرمانی را به رهبر معظم انقلاب هدیه کرد.

به گزارش نافع، رسول منعم روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار اما افزود: علیرضا کریمی ناصر از قهرمانان بسیج ورزشکاران استان همدان در مراسمی مدال جهانی جودو خود را تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

وی اضافه کرد: این جودوکار ملی پوش عصر دیروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه کشور با مقام معظم رهبری اقدام به این حرکت معنوی کرد.

علیرضا کریمی ناصر نیز در جمع خبرنگاران همدان این اقدام معنوی را آرزوی ورزشی خود پس از کسب مدال برنز جهان عنوان کرد و گفت: شیرین ترین لحظه زندگی هر ورزشکاری کسب مدال جهانی است اما دیروز ملاقات با مقام معظم رهبری زیباترین لحظه زندگی ام.

این قهرمان ارزنده جودو کشور خاطرنشان کرد: بهترین لحظه عمرم زمانی بود مدال جهانی خود را تقدیم رهبر معظم انقلاب کردم و خوشحالم که چفیه ایشان را به عنوان تبرک دریافت کردم.

وی خاطرنشان کرد: این مدال را در مسابقات جهانی اسپانیا به دست آوردم و هدیه ناقابلی بود که به رهبر انقلاب تقدیم کردم تا ایشان خوشحال شوند اما به خاطر رهبرم حاضرم جانم را هدیه کنم.

در پایان این دیدار باشکوه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن اهدای مجدد مدال این ورزشکار بسیجی به وی، برای او و تمام بسیجیان آرزوی موفقیت کرد.

آذرماه سال 1391 نیز فتح الله فریدی وثوق دیگر جودوکار بسیجی استان همدان مدال برنز جهانی خود را به رهبر معظم انقلاب اعطا کرده بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما