وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 10:27   |   کد مطلب: 14699
از حمایت بی چون و چرای ورزشکاران همدانی از منویات رهبری تا تأکید بر شناخت شخصیت امام(ره)
ورزشکاران همدانی بر شناخت شخصیت امام خمینی(ره) آن طور که منطبق بر منویات رهبری باشد، تأکید کردند.

به گزارش نافع، مریم سادات موسوی مربی ورزش در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند منظومه فکری امام یک مکتب کامل فکری اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در خط امام رمز پیروزی ما است، اظهار کرد: ما برای این که بتوانیم پیروز میدان باشیم باید راه امام را ادامه دهیم.

 این مربی ورزش افزود: خط امام، صراط مستقیم را برای ملت روشن تبیین می کند و ما نیز با توجه به اینکه منویات رهبری در ادامه منویات امام راحل(ره) است پیرو رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

موسوی تصریح کرد: عمل باید بر اساس فرمایشات رهبری باشد و هیچ گاه جلوتر از رهبری و ولایت قدم برنداریم و وظیفه ما است که برای رسیدن به عزت ملی و اسلامی خود پشت سر رهبری گام های بلند کنیم و در این مسیر حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما ورزشکاران نیز مانند سایر اقشار همیشه نشان داده ایم با حضور خود در صحنه ها که پیرو امام و رهبر بودیم، هستیم و خواهیم بود. 

نرگس حمیدی ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین نیز در گفت گو با خبرنگار همدان ورزش، گفت: طبق فرمایشات رهبری که خود را فدایی ایشان می دانم، وظیفه اقشار مردم به ویژه قشر ورزشکاران است که تابع دستورات رهبری باشند و از منویات دلسوزانه ایشان پیروی کنند.

وی با تأکید بر اینکه در مذاکرات نیز ما ورزشکاران تابع دستورات رهبری هستیم، عنوان کرد: ما نیز با حمایت از دیپلمات هایی که در مذاکرات حضور می یابند مطابق با نظرات مقام معظم رهبری از دیپلمات هایمان حمایت می کنیم.

 انسیه مختاری نژاد از ورزشکاران فعال در عرصه شمشیر بازی همدان نیز در گفت و گویی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب به شایستگی شخصیت والای امام خمینی(ره) را برای همگان تبیین کردند و وظیفه است که با توجه به فرمایشات رهبری در شناخت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گام های مؤثرتری برداریم.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما