وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 07:44   |   کد مطلب: 14265
آثار شهید مطهری همواره در جامعه ماندگار است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: آثار و برکات شهید مطهری همواره در جامعه ساری و جاری بوده و در بین جوانان ماندگار است.

به گزارش نافع، محمد ابرهیم الهی تبار روز سه شنبه در یادواره بزرگداشت مقام معلم در شهرستان کبودراهنگ افزود: معلمان از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت در راس همه موفقیت ها قرار دارد چرا که اگر در جامعه ای بینش، بصیرت و آگاهی بدرستی تعلیم داده نشود به دنبال آن مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مختلفی ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: آثار و برکات شهید مطهری همواره در جامعه ساری و جاری بوده و در بین جوانان ماندگار است.

وی افزود: شهید بهشتی در ساختار نظام و شهید مطهری در معرفی درست اسلام آثار ماندگاری دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: کبودراهنگ شهرستان گسترده و پهناوری است و این برای معلمان مشکل ساز شده چرا که تردد و محرومیت دو مشکل اساسی معلمان در این شهرستان می باشد اما با صبوری و دلسوزی معلمان زحمتکش این مشکلات رفع شده است.

وی درباره طرح تحول سلامت در استان همدان نیز افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 950 میلیارد ریال در حوزه سلامت در استان همدان در سال 93 هزینه شده است.

وی عملکرد دولت در رفع مشکل بیکاری را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: بهبود اوضاع اقتصادی و رفع مشکل بیکاری دو شعار مهم دولت در اجرای برنامه ها است و بر اساس آمار تامین اجتماعی بیش از 11 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما