وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 7 اسفند 1393 ساعت 21:47   |   کد مطلب: 13185
مشکل آمریکا با ایران انرژی هسته‌ای نیست، بلکه اعتقادات ماست
مشکل آمریکا با ایران مشکل هسته‌ای نیست بلکه با اعتقادات ما به شهید و دینمان مشکل دارند و از ما می‌خواهند تا بگوییم مرتکب اشتباه شدیم و شهید دادیم و در مراحل بعد حتی تفسیر آیه یا از قرآن را نیز از ما می‌گیرند.

به گزارش نافع، یادواره 72 شهید هنرمند استان همدان ظهر امروز با حضور خانواده‌های شهدا، حمیدرضا حاجی بابایی، سید جواد محقق، معاون سیاسی- امنیتی استاندار، جانشین فرمانده سپاه همدان و سایر مسئولان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان اظهار داشت: باید وصایای شهدا را به دقت مطالعه و بررسی و آن را چراغ راه خود قرار دهیم.

رسول کرمی بیان کرد: هنرمندان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند که وظیفه سنگینی را رد حفظ ارزش‌های اسلامی بر عهده دارند.

در ادامه این مراسم 2 کلیپ در مورد معرفی شهدای هنرمند استان پخش و گروه سرود نورالمهدی نیز به اجرای سرود پرداختند.

وزیر سابق آموزش‌وپرورش در این مراسم اظهار داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران از جنس فرهنگ، قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت است که در تمام سخنان خانواده‌های شهدا و همچنین در وصایای شهدا کلامی که به امر فرهنگ نپردازد وجود ندارد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دشمنان، امروز با انقلاب ما به گونه دیگر رفتار می‌کنند، بیان کرد:مشکل آمریکا با ایران مشکل هسته‌ای نیست بلکه با اعتقادات ما به شهید و دینمان مشکل دارند و از ما می‌خواهند تا بگوییم مرتکب اشتباه شدیم و شهید دادیم و در مراحل بعد حتی تفسیر آیه یا از قرآن را نیز از ما می‌گیرند.

شاعر و نویسنده فاخر کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: بنا بر سخن مقام معظم رهبری هیچ تفکری تا زمانی که با هنر آمیخته نشود ماندگار نمی‌شود، باید به هنر و تخصص هنرمندان بها داده شود چرا که این موضوع واقعیتی اجتناب‌ناپذیر در طول تاریخ است و حقانیت یک امر به تنهایی آن را ماندگار نمی‌سازد.

سید جواد محقق گفت: کتاب مقدس ما قرآن کریم در بین صدها معجزه همچنان نیز ماندگار است و این ماندگاری به دلیل ارائه هنر گونه آن است چرا که این کتاب ارزشمند از لحاظ هنری شگفت‌انگیزترین کتاب به زبان عربی است.

در ادامه این مراسم نمایشی در مورد شهدا اجرا و از مادر 3 شهید عسگری از بهار، مادر شهید سید جلال جعفرزاده از تویسرکان، پدر شهید محرم علی آقا بالی از کبودرآهنگ، خواهر شهید حسین کریمی از رزن، برادر شهید سید معزالدین نبوی از همدان و شهید فرامرز نجفی سهام از اسدآباد تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما