وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 21:37   |   کد مطلب: 12821
راهپیمایی 22بهمن در ۷ روستای بزرگ کبودراهنگ برگزار می شود
بخشدار مرکزی کبودراهنگ از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در هفت روستای بزرگ این بخش خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ،یدالله ابراهیم خانی با اعلام این خبر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر مراکز بخش های کبودراهنگ در روستاهای قباق تپه، ویان، داق داق آباد، کوریجان، مزرعه مهدی آباد، ایده لو و کوهین نیز برگزار می شود.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در شهر کبودراهنگ رأس ساعت 9 و30 دقیقه روز چهار شنبه از مکان میدان امام حسین (ع) آغاز می شود و راهپیمایان پس از طی خیابان های شهید مطهری و خیابان امام خمینی، در میدان امام خمینی(ره) تجمع خواهند کرد.
ابراهیم خانی ضمن دعوت از عموم مردم کبودراهنگ و روستائیان برای شرکت در این راهپیمایی گفت: مردم روستاهای دور و نزدیک کبودراهنگ همیشه نشان داده اند که در صحنه های انقلاب حضور پررنگی دارند.
بخشدار مرکزی کبودراهنگ جنایات گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه غرب اآسیا را با چراغ سبز آمریکا دانست و گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی دولت های غربی برای فریب افکار عمومی و دفاع از منافع خود است.
وی گفت: دفاع از قتل عام کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل به وسیله دولت آمریکا نشان از حمایت این رژیم از تروریسم در جهان است.
ابراهیم خانی با اشاره به آغاز دور جدید سیاست اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در جهان غرب گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و حمایت از اسلام تکفیری و داعشی از سیاست های آمریکا و دولت های اروپایی برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی پیام راهپیمایی 22 بهمن را وحدت، استقامت بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام می خواهند با ترویج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی چهره اسلام ناب را در نگاه جوانان غربی مخدوش جلوه دهند.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما