وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 21:18   |   کد مطلب: 11323
کارخانه‌ای در تذکر شفاهی مطرح کرد؛
راه‌آهن تهران –همدان در انتظار اختصاص بودجه
راه‌آهن تهران –همدان در انتظار اختصاص بودجه
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور می خواهم اعتبارات لازم را به چهار پروژه اساسی راه آهن تهران –همدان،‌ آبرسانی به همدان، تکمیل آزادراه ساوه –همدان و همچنین اتمام کار کنارگذرهای شرقی و غربی همدان اختصاص دهد.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای در نشست علنی امروز (دوشنبه 10 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز مجلس و گرامیداشت یاد شهید مدرس گفت: شهید مدرس الگویی برای قانونگذاری است و اگر می خواهیم که با استبداد اقتصادی دشمنان مقابله کنیم باید حرکت مدرس گونه ای داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت به حرکت مدرس‌گونه نیازمندند افزود: ارائه برنامه و راهکارها برای رفع معضل بیکاری اقدامی انقلابی و مدرس گونه محسوب می شود که نظام اسلامی از فقدان آن به شدت در رنج است، مبارزه قاطع و بی امان برای حذف فساد اقتصادی در نظام مالی کشور نیاز به مدرس ها دارد که دل در گرو دنیا نداشته باشند و شجاعانه از بیت المال دفاع کنند.

کارخانه ای افزود: قطع وابستگی از بیگانگان که امروز مقام معظم رهبری از آن با نگاه درون و ارتقاء قدرت تولید ساخت داخل نام می برند از اصول خدشه ناپذیر دکترین انقلابی شهید مدرس است که هنوز ملت به آن نیاز دارند.

وی گفت: امیدوارم دولت و مجلس با برنامه ریزی عملیاتی و انجام اقدامات انقلابی با راهبرد اقتصاد مقاومتی در جهت قطع چشم طمع جهان خواران از اقتصاد ایران یاد و خاطره شهید مدرس را گرامی بدارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس  افزود: از رئیس جمهورمی خواهم گزارشی از اقدامات ویژه و به عمل آمده در خصوص نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به ملت ارائه کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: از دولت و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور می خواهم اعتبارات لازم را به چهار پروژه اساسی راه آهن تهران –همدان،‌ آبرسانی به همدان، تکمیل آزادراه ساوه –همدان و همچنین اتمام کار کنارگذرهای شرقی و غربی همدان اختصاص دهد تا موجبات بهره برداری از این پروژه ها که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به همدان است هر چه سریعتر فراهم شود.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما