وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 18:06   |   کد مطلب: 11159
رئیس حزب جمهوری خواه در آمریکا: یا مسیحی شوید یا از اینجا بروید!
"جک ویتلی" رئیس حزب جمهوری خواه شهری در ایالت "مینسوتا" در آمریکا، مسلمانان را انگلهایی خواند که بایستی کشته شوند.

به گزارش نافع به نقل از تیتریک، رئیس حزب جمهوری خواهان منطقه ای در غرب ایالت "مینسوتا" به نام "بیگ استون"، که شهرستانی در مرز ایالت داکوتای جنوبی نیز واقع شده است، "جک ویتلی" مسلمانان را انگلهایی خواند که بایستی کشته شوند.
 

در روز چهارشنبه، "جک ویتلی" در صفحه اجتماعی خود مطلبی جنجالی، اهانت آمیز و کاملا نژادپرستانه را در مورد مسلمانان به اشتراک گذاشت.او تنها راه حل ساده برای مبارزه با ترور و تروریست ها را یک جمله دانست : تمام مسلمانان یا بایستی در این ایالت مسیحی شوند یا از اینجا بیرون بروند.

وی در ادامه افزود:
این حرفها رو به دروغ ننوشته ام، من چندین تروریست دیده ام.همه آنها مسلمان هستند. همه مسلمانان تروریست هستند. من میدانم که آنها اهل کجا هستند. من میدانم که گوشت و پوست و استخوان آنها نیز از کجاست. من میدانم که مسجدهایشان کجاست. من میدانم که هرساله میلیونها نفر از این انگلها به مکه میروند. این انگلها را بایستی کشت.
 

بعد از انتشار چنین جملات تندی از طرف"جک ویتلی" بود که وبلاگ محلی " Bluestem Prairie " که امور سیاسی ایالت مینسوتا را پوشش می دهد به سراغ وی رفت و با او مصاحبه ای را برگزار کرد و جک ویتلی در این مصاحبه خیلی تندتر و بی پرواتر سخن گفت:

مسلمانان به این کشور هیچ تعلقی ندارند چرا که همیشه منبع و دلیل ترور و ایجاد وحشت اند، هرجا که سخن از هرج و مرج است، ردپایی از مسلمانان هم در آنجا دیده می شود.حتی آمریکایی های مسلمانی که در این کشور هستند به اندازه خود داعشی ها مقصر و منفور هستند. مسلمانان اصلا معنی صلح را نمی فهمند. تنها چیزی که قادر به درک آن هستند زور و خشونت و وحشیگری است.
این مسلمانان زشت و کریه حتی لیاقت حمایت و پشتیبانی ما را به عنوان شهروند در آمریکا ندارند چرا که اسلام به صلح و آرامش ما و این ملت نیز تجاوز کرده است. اگر قرار است مسلمانی در این کشور زندگی کند بایستی اسلام را رها کند و مسیحی شود.
بعد از اینکه جملاتی را بر روی صفحه خود گذاشتم، مسلمانان زیادی ناراحت شده بودند که آنها را انگل خوانده بودم و گفته بودم که بایستی کشته شوند و برای من پیغام گذاشتند که بایستی از مسلمانان به خاطر این حرف هایم معذرت خواهی کنم.من معذرت خواهی نخواهم کرد . باز هم می گویم یا بایستی مسیحی شوند وگرنه کشور را ترک کنند. من اصلا ترسو نیستم.
اگر این جملات و حرف های مرا اعلان جنگ فرض میکنید، بکنید... بله.

وی در مصاحبه بعدی خود با روزنامه " star tribune " نیز باز گفته های خود را تائید نمود و چنین افزود:
 

من از مسلمانان خوشم نمی آید چون اسلام دین خشونت است. اصلا مسلمانان صلح سرشان نمی شود. به این کشور نیایید. این کشور را فیلتر کنید.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما