وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 ساعت 12:46   |   کد مطلب: 11098
نماینده ولی فقیه در استان:
بسیجی بودن تنها با شعار میسر نمی شود
بسیجی بودن تنها با شعار میسر نمی شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بسیجی بودن تنها با شعار میسر نمی شود، بلکه ظاهر و باطن ما باید بسیجی وار باشد، در این حالت مردم خود به بسیج گرایش پیدا می کنند.

به گزارش نافع، به نقل از مهر؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار جمعی از منتخبان بسیج شهرستان همدان اظهار داشت: حضرت علی(ع) در آخرین لحظه زندگی خود همه را به نظم توصیه کرد، تنها با زبان نباید مردم را به اسلام دعوت کرد بلکه باید با عمل این کار را انجام داد.

وی افزود: افرادی که مربیان بسیجی هستند باید به خودسازی بپردازند، فردی که خودسازی نکرده و عیب های خود را رفع نکرده نمی تواند دیگری را اصلاح کند، سعی کنیم اگر یک کلمه حرف می زنیم در 100 کلمه در سکوت به خود  بپردازیم.

محمدی با اشاره به اینکه اگر ساز و کار بسیج نبود به طور یقین کشور سوریه سقوط کرده بود، ادامه داد: اروپا و آمریکا همه در سوریه می جنگیدند تا بشار اسد را حذف کنند، اما بسیج توانست همه آنها را شکست دهد، حتی اگر بسیج نبود بغداد هم سقوط می کرد.

امام جمعه همدان اظهار داشت: اگر ژنرال سلیمانی نبود داعشی ها به سامرا حمله کرده بودند.

 

مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی را تنها می توان بسیج نامید

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج "بسیج مظهر عزم ملی ومدیریت جهادی است"، گفت: مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی را تنها می توان بسیج نامید، بسیجیان باعث افتخار نام بوده و در تمام عرصه ها حضور یافته و انقلاب را در همه پیچ ها به سلامت عبور داده است.

سرهنگ حسن برزگر اذعان داشت: در تمامی عرصه هایی که نظام نیاز به بسیج دارد بسیجیان ایفای نقش می کنند، لشکر مخلص خدا هر جا نیاز باشد حضور می یابد، با تشکیل حلقه صالحین که اکنون دو هزار 200 حلقه صالحین در سطح شهرستان همدان فعال هستند.

وی با اشاره به خدمات بسیج در بخش های مختلف چون راهیان نور و اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: امسال برنامه فاخر واقعه غدیر توسط بسیجیان انجام شد، هر جا که شاهد رویداد خوبی هستیم شاهد حضور بسیجیان و علمدارانی نیز هستیم.

برزگر اضافه کرد: افرادی که برای سرنوشت انقلاب نگرانند، بسیجی هستند، در آخرین آمار تعداد بسیجان به 22 میلیون نفر رسیده است.

 

تحویل داوطلبانه 3 هزار و 500 گیرنده ماهواره توسط مردم همدان

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در دو سال گذشته فعالیت های خوبی انجام شده است که می توان به برگزاری دو مجمع  تخصصی و 40 نشست در سال جاری اشاره کرد، بیان داشت: به دنبال فرهنگ سازی سخنان رهبری هستیم، در کار گروه های هفت گانه بسیج کارهای خوبی انجام شده است.

سعید نظری اذعان داشت: جنگ نرم دشمنان تغییر فکر و در نهایت باور را دنبال می کند، نهضت های روشنگری که برگزار شده به نتایج خوبی رسیده است، اکنون تعداد گیرنده های ماهواره تحویل داده شده در استان به سه هزار 500 عدد رسیده است.

وی بیان داشت: در سال 1420 افزایش منفی مولدین در کشور را شاهد خواهیم بود، در 1480 شمسی با این  روند رشد جمعیت کشور به 31 میلیون نفر می رسد که نیمی از آن را جامعه سالخورده تشکیل می دهد که این جای نگرانی است.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما