وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 ساعت 08:42   |   کد مطلب: 14362
بخشدار شیرین سو خبر داد؛
شیرین سو صاحب نماز جمعه می شود
شیرین سو صاحب نماز جمعه می شود
بخشدار شیرین سو از برگزاری اولین نماز جمعه این شهر، همزمان با جمعه این هفته خبر داد و گفت: پس از تصویب شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان همدان، نخستین نماز جمعه بخش شیرین سو در جمعه این هفته اقامه می‌شود.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، مهدی سعادتمند با بیان اینکه در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه اولین نماز جمعه بخش شیرین سو اقامه می‌شود، اظهار داشت: برپایی نماز جمعه از خواسته های به حق مردم این بخش بود که اکنون این خواسته به تحقق پیوسته و از این هفته شاهد برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع شیرین سو خواهیم بود.
وی از معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصوری به عنوان نخستین امام جمعه شیرین سو خبر داد و گفت: برگزاری نماز جمعه در همه شهرها یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در راستای ارتقای مسائل فرهنگی است و تحقق این امر موجب همدلی و همزبانی بیشتر بین مردم و مسئولان خواهد شد.
سعادتمند از همه مردم مؤمن و ولایت‌مدار شیرین سو و روستاهای اطراف برای حضور پرشور در این فریضه الهی دعوت کرد و ابراز داشت: قطعا برگزاری نماز جمعه در بخش شیرین سو، برکات بسیاری را برای منطقه در بر خواهد داشت و حضور مستمر در آن از سفارش‌های ائمه معصومین علیهم السلام، امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی از برگزاری جلسه شورای هماهنگی اولین نماز جمعه شیرین سو با حضور مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه کارهای فرهنگی در بخش شیرین سو گام های بلندی برداریم.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما