وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 15:41   |   کد مطلب: 10654
تقاطع غیر همسطح در دست ساخت بعثت همدان ریزش کرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: به علت بارندگی های شدید در روز تاسوعا در شهر همدان بخشی از تقاطع غیر همسطح در دست ساخت بعثت ریزش کرد.

به گزارش نافع، سیدهادی حسینی بیدار افزود:جابه جایی لوله ها و خارج شدن شبکه آب از مدار موجب قطعی آب برخی از مشترکان از ظهر روز سه شنبه تاکنون شده است.

وی اضافه کرد: پس از ایجاد این مشکل نشست مدیریت بحران در استانداری همدان تشکیل شد و اکنون هشت گروه از کارکنان آب و فاضلاب، کار اصلاح و تعمیر را دنبال می کنند وبا ادامه این روند، مشکل شهروندان حل خواهد شد.

حسینی بیدار اظهار کرد: احتمال قطعی آب 50 هزار مشترک به دلیل جابه جایی لوله ها و خارج شدن شبکه آب براثر ریزش زیرگذر بعثت وجود داشت که با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب از روز گذشته تاکنون واجرای برنامه های مختلف، تعداد مشترکان مواجه شده با قطعی آب به 500 مشترک کاهش یافت.

وی گفت: اگر آب و فاضلاب به دنبال اصلاح لوله ها بود این روند کار تا چهار روز ادامه پیدا می کرد، اما با اجرای برنامه های مختلف سعی شده آب مناطق قطع شده از مدار دیگری وصل شود.

در پی بارش های شدید باران در روز تاسوعا در همدان و ریزش بخشی از تقاطع غیر همسطح در دست احداث بعثت 500 انشعاب آب شهر همدان در مناطق رسالت، فرهنگ و خیابان آرام قطع شده است.

دیدگاه شما