وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 21:01   |   کد مطلب: 9969
کارخانه داران باعرضه آرد بی کیفیت سودشان را بیشتر می کنند
معاون عمرانی فرماندار همدان گفت:کیفیت آرد عرضه شده از کارخانه ها مشکل اصلی است و دلیل آن نیز کارخانه دارانی هستند که با ارائه آرد بی کیفیت هزینه های خود را پایین آورده و سودشان را بیشتر می کنند.

به گزارش نافع، علی محمد محمدی روز دوشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به بحث نان و کیفیت پایین آرد افزود: در بحث نان که همه مردم به آن معترض هستند اما این بد عمل کردن و عدم نظارت آنقدر عادی شده که بازار نابسامان نان به یک روند معمولی تبدیل شده است.

وی افزود: در تولید نان بی کیفیت قیمت بالا بهانه اصلی این افراد است اما هم اینک کیفیت آرد عرضه شده از کارخانه ها مشکل اصلی است و دلیل آن نیز کارخانه دارانی هستند که با ارائه آرد بی کیفیت هزینه های خود را پایین آورده و سودشان را بیشتر می کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بسته بندی تخم مرغ در شهرستان همدان نیز عنوان کرد: نظارت بر عرضه تخم مرغ هایی که فاقد تاریخ توزیع و تولید هستند باید دقیق باشد اما نباید باعث تنش در بازار تخم مرغ شود.

وی عنوان کرد: در ارائه اینگونه تخم مرغ ها که کیفیت بسیار پایینی دارد مردم به علت پرداخت هزینه ها بیشتر از همه ضرر می کنند.

وی با اشاره به افزایش 14 درصدی قیمت شکر در بازار نیز عنوان کرد: با توجه به گزارشات رسیده مبنی بر افزایش 14 درصدی قیمت شکر باید صنعت، معدن و تجارت در میزان ورود شکر به بازار و میزان انباشته شده در انبار ها نظارت داشته باشد تا افراد سود جو از این موقعیت استفاده نکنند.

وی همچنین با تاکید بر آسیب شناسی خرید گندم گفت: خوشبختانه امسال گندم ها مطابق با مقدار پیش بینی شده جهاد کشاورزی خریداری شده اما باید مشکلات بحث خرید گندم رصد شود و به کمیته شهرستان و استان منعکس شود تا برای سال های آینده این مشکلات رفع شود.

دیدگاه شما