وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 9958
شکست سنگین پاس برابر الوند همدان
تیم فوتبال الوند همدان موفق شد در آخرین مسابقه تدارکاتی خود با حساب پنج بر صفر برابر تیم جوانان پاس به برتری دست پیدا کنند.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش،  در حالی که چند روز تا شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور باقی مانده، تیم فوتبال الوند در هشتمین و آخرین مسابقه تدارکاتی خود موفق شد به پیروزی و با روحیه بهتری به استقبال این رقابت‌های برود.

تیم فوتبال الوند همدان که امسال با روحیه مضاعفی و با استفاده از بضاعت بومی وارد کوران مسابقات می‌شود سعی داشته تا قبل از شروع رقابت‌ها با برگزار بازی‌های دوستانه شرایط آمادگی لازم را پیدا کند.

در مدت تمرینات پیش از فصل این تیم با هماهنگی فرشید گل‌محمدی سرپرست آن و بنا بر خواست اعضای کادر فنی هشت مسابقه دوستانه تدارک دیده شد تا تیم الوند با آمادگی مطلوبی به مصاف حریفان خود در گروه چهار این رقابت‌ها برود.

پیش از این الوندی‌ها درهفت مسابقه تدارکاتی خود برابر تیم‌های شهید شیرودی لالجین، بعثت کرمانشاه، شهرداری کامیاران، جوانان پاس، تیم دسته اول شهرداری بندرعباس، صدرنشین لیگ برتر استان مرصاد مریانج و پایشگاه اراک به میدان رفته بودند.

 

در این هفت مسابقه دوستانه شاگردان منوچهر بیگم‌جانی به چهار پیروزی، دو شکست و یک تساوی دست پیدا کرده بودند.

در هشتمین مسابقه تدارکاتی الوندی‌ها برابر تیم جوانان پاس به پیروزی پرگلی دست پیدا کردند که با حساب پنج بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

در این بازی مصطفی قیصری، امین رحیمی و حامد میرزایی برای الوندی‌ها گلزنی کردند.

تیم الوند همدان در گروه چهارم لیگ دسته دوم با تیم‌های بهمن شیراز، خونه به‌خونه مازندران، شهرداری ذزفول، هف سمنان، گرند بجنورد، شهرداری جویبار، نماینده زنجان، سپیدرود رشت و گهر درود هم گروه شده است.

نماینده فوتبال همدان برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” روانه این رقابت‌ها شده است.

گفتی است در نخستین هفته این مسابقات تیم فوتبال الوند همدان روز دوشنبه ۱۴ مهر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید مفتح همدان به مصاف تیم شهرداری جویبار برود.

 

دیدگاه شما