وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 مهر 1393 ساعت 13:32   |   کد مطلب: 9944
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان جهت دریافت گوشت قربانی و نذورات مردمی در عید سعید قربان آمادگی لازم را دارند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه ها این نهاد در سطح شهرستان  تحویل داده تا در اسرع وقت در بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.

علی نامدار افزود : مردم نیکوکار شهرستان  تویسرکان همه ساله کمک های قابل توجهی را در روز عید قربان به کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته اند که امیدواریم امسال پررنگ تر از سال های گذشته شود.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد امام خمینی(ره) در عید سعید قربان، گوشت قربانی در بین خانواده های تحت حمایت توزیع می کند، اظهار افزود: این نهاد امسال نیز با همکاری امام جماعات، هیئت امنای مراکز نیکوکاری مساجد و معتمدین محلات، نذورات و احسانات مردم را در این عید سعید جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان خاطر نشان کرد: عید قربان روز جشن بندگی است با احسان و انفاق خود یاری رسان سفره ایتام و نیازمندان باشیم.

نامدار ضمن قدردانی از مساعدت های مردم نیکوکار شهرستان تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح مسجد محوری و همچنین شبکه‌ نیکوکاری توسط این نهاد، پیش بینی می شود نذورات و احسانات مردم خیر در عید سعید قربان امسال نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

دیدگاه شما