وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 ساعت 15:04   |   کد مطلب: 9905
آرزو حکیمی مورد استقبال مسئولان و ورزشکاران همدانی قرار گرفت
دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی دقایقی پیش در میان استقبال مسئولان استان و ورزشکاران وارد همدان شد.

آرزو حکیمی دارنده نشان برنز رقابت‌های کایاک بازی‌های آسیایی 2014 عصر امروز در میان استقبال خانواده ورزش و معاون سیاسی و امنیتی استاندار وارد همدان شد و در محوطه آرامگاه باباطاهر مورد استقبال قرار گرفت.

حکیمی، اولین دانش‌آموز حاضر در المپیک پس از انقلاب اسلامی هفته گذشته در بازی‌های آسیایی مدال ارزشمند برنز را کسب کرد تا اولین مدال کسب شده توسط ورزشکاران همدانی در مهم‌ترین رویداد ورزشی قاره کهن به نام او ثبت شود.

ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، رسول منعم معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محمد ضروری رئیس هیئت قایقرانی استان همدان و نسرین عابدین‌فیروز مربی قایقرانی همدان از جمله نفرات حاضر در این مراسم بودند.

همچنین جمعی از قایقرانان همدانی و مربیان این رشته ورزشی نظیر مجتبی شاملو و محمد ولدی که سابقه قهرمانی در بازی‌های جوانان جهان را در کارنامه دارد برای استقبال از آرزو حکیمی خود را به میدان باباطاهر رسانده بودند.

آرزو حکیمی در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: از کسب این نتیجه رضایت کامل دارم. در آینده بیشتر تلاش خواهم کرد تا رنگ مدال‌ها را بهتر کنم.

وی افزود: دو ماه استراحت خواهم کرد و در همدان تمرینات سبکی را انجام می‌دهم تا تیم ملی سر و سامان گرفته و تمرینات دوباره پیگیری شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما