وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 11:44   |   کد مطلب: 9898
 اسرائیل ریشه تنش های جهان امروز است/آمادگی تویسرکانی هابرای کمک به غزه
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ریشه تمام تنش های موجود در جهان امروز را وجود نامشروع اسرائیل دانست.

به گزارش نافع، محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی به ویژه حمله کور به غیرنظامیان، کشتار مردم غیرنظامی به ویژه کودکان و زنان، تخریب اهداف غیرنظامی و اهداف تحت حمایت خاص نظیر مساجد و بیمارستان‌ها، کودکستان ها و کاربرد سلاح‌های ممنوعه و استفاده از شیوه‌های ممنوع جنگی همگی بر خلاف کنوانسیون های مجامع بین المللی و حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: فراتر از قوانین بین المللی جنایات غاصبان سرزمین فلسطین بر خلاف تعالیم اسلامی است و سکوت در برابر این چنین جنایاتی جایز نیست.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت عنوان کرد: همه دنیا در غزه شاهد جنایات وحشیانه و اقدامات نفرت انگیز رژیم کودک کش اسرائیل بودند و این غاصبان جنایات ننگینی را به کارنامه سیاه و شوم خود اضافه کردند.

مفتح با بیان اینکه اسرائیل غاصب با این اقدامات چهره واقعی و ضد بشری خود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد، افزود: بی تردید هر انسان آزاده ای با دیدن این تصاویر منقلب می شود و جمهوری اسلامی ایران که خط مقدم حمایت از مظلومان جهان است نسبت به این نسل کشی ها ساکت نبوده و نخواهد بود.

وی از مردم ظلم ستیز کشور و به ویژه تویسرکانی ها دعوت کرد تا مانند همیشه در یاری رساندن به مظلومان پیشگام باشند و زمینه را برای جمع آوری کمک مادی و معنوی در راستای حمایت از غزه و فلسطین فراهم سازند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره)، عنوان کرد: وجود و ماهیت اسرائیل از اساس نامشروع و مجهول است و این غده سرطانی که منشأ تمام تنش های جهان امروز است باید نابود شود تا روزی دیگر شاهد این گونه جنایات وحشیانه نباشیم.

دیدگاه شما