وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 10 مهر 1393 ساعت 11:19   |   کد مطلب: 9892
دهیاران با برنامه های ویژه به استقبال هفته ولایت بروند
بخشدار مرکزی کبودراهنگ از دهیاران خواست تا برنامه های ویژه ای را برای نکوداشت هفته ولایت و امامت در روستاها به اجرا گذارند.

 یدالله ابراهیم خانی در نشست هماهنگی دهیاران بخش مرکزی کبودراهنگ برای بزرگداشت هفته ولایت که در نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ برگزار شد گفت: دهیاران باید در اجرای برنامه های فرهنگی مناسب در هفته نکوداشت ولایت پیشگام باشند.

ابراهیم خانی همچنین از دهیاران خواست تا به منظور هماهنگی بهتر برای اجرای مطلوب برنامه های این هفته با اعضای شورای اسلامی روستاها و روحانیون مستقر در روستاها هماهنگی های لازم را داشته باشند.

وی بر انجام برنامه هایی مانند فضاسازی و آذین بندی سر در مساجد و ساختمان های اداری روستا در طول هفته ولایت تاکید کرد و گفت: دهیاران در روستاهایی که روحانی ثابت ندارد ضمن ترتیب دادن جشن ویژه این ایام، از سخنرانان و روحانیان دعوت کنند تا به تبیین موضوع ولایت در روستاها بپردازد.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ دهیاران را بازوان توانمند دولت در روستاها عنوان کرد و گفت: دهیاران بخش مرکزی کبودراهنگ همواره در اجرای برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی در روستاها پیشگام بوده اند و در رابطه با اجرای طرح های عمرانی و زیباسازی و بهسازی روستاها با جدیت تلاش کرده اند که قابل تقدیر است.

در این نشست که با حضور روئسای سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ و فامنین برگزار شد، حجت الاسلام سید یوسف مهدیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین به ایراد سخنرانی پرداخت و و با اشاره به ضعف مسائل فرهنگی در روستاها گفت: دهیاران باید علاوه بر انجام کارهای عمرانی در سطح روستا به مسائل فرهنگی نیز توجه بیشتری کنند چرا که رفع مشکلات فرهنگی باعث کاهش بزه های اجتماعی خواهد شد. [حجت الاسلام مهدیان]

حجت الاسلام مهدیان در ادامه ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این انقلاب حاصل خون چند صد هزار شهید و خون دل پدران و مادران شهدا و تحمل شکنجه های آزادگان و جانبازانی است که برای حفظ قداست و تعالی آن از همه هستی خود گذشتند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به دهیاران گفت: هر مسئولی باید حیطه مسئولیتی خود را مرکز دنیا بداند و در هر جایگاهی که قرار دارد باید دین خود را به نظام اسلامی ادا کنند و برای کارآمدی نظام در هر جایگاهی تلاش کند.

رئیس تبلیغات اسلامی فامنین در بخش دیگر سخنان خود به در پیش رو بودن دهه ولایت اشاره کرد و گفت: دهیاران نسبت به مسئله تبیین فرهنگ علوی و غدیر در سطح روستاها به عنوان ادای دین و تکلیف نگاه کنند.

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید جوانانمان را که در زیر بمباران فرهنگی و فکری به وسیله انواع وسایل تبلیغاتی دشمنان قرار دارند به وسیله فرهنگ علوی تبیین کنیم تا دشمنان انقلاب اسلامی را مائوس کنیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما