وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 07:27   |   کد مطلب: 8974
بخشدارمرکزی کبودرآهنگ از دهیاران خواست تا با اطلاع‌رسانی دقیق، کشاورزان و مردم روستاها را برای عضویت در بیمه تامین روستاییان و عشایر تشویق کنند.

یدالله ابراهیم خانی درنشست هماهنگی دهیاران بخش مرکزی گفت: برای این هفته شعاری با عنوان آرامش و امید با توجه به عملکرد خوب دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل اقتصادی در نظر گرفته شده است.

وی خواستار مشارکت فعال دهیاران در اجرای برنامه های هفته دولت شد و گفت: دهیاران باید برنامه های ویژه و عملکرد خود را در طول یک سال گذشته ارائه دهند.

ابراهیم خانی هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت در طول سال گذشته خواند و از دهیاران خواست تا در هفته دولت با نصب پرچم و پلاکارد در ورودی و مساجد روستا مانند مناسبت های ملی و مذهبی فضاسازی نمایند.

بخشدار مرکزی کبودراهنگ همچنین از اتمام ساماندهی گلزار شهدای سه روستای امیرآباد، زین آباد و حصار خبر داد و گفت: با ساماندهی این سه گلزار شهید، همه گلزارهای شهدای بخش مرکزی ساماندهی شده اند.

وی همچنین از دهیاران خواست در حفظ و نگهداری گلزارهای شهدا تلاش کنند.

ابراهیم خانی از برگزاری مراسم ویژه یادبود شهیدان رجایی و باهنر در روز ۸ شهریور در مسجد اعظم کبودراهنگ خبر داد و گفت: دهیاران هم پای مسئولان شهرستانی در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما