وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 13:07   |   کد مطلب: 9864
ملت ایران؛ پرچمدار دفاع از ملت مظلوم فلسطین است
عضو کمیسیون فنی عمرانی و شهرسازی شورای شهر همدان گفت: ملت ایران در خط مقدم مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سیدمجید موسوی در گفتگویی با خبرنگار ما به مناسبت روز همبستگی با کودکان و مردم فلسطین اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی افزود: در شرایطی که مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت از کشتار کودکان و مردم بی گناه غزه چهره منحوس خود را نشان داده اند جهانیان فهمیده اند که ایران اسلامی تنها پرچمدار واقعی دفاع از حقوق بشر و کرامت انسانی در دنیا است و از همه مظلومان حمایت می کند.

موسوی ادامه داد: حمایت ملت ایران از مظلومان جهان و به ویژه ملت ستمدیده فلسطین در اولویت بوده و این مهم از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی همواره تأکید شده است.

عضو کمیسیون فنی عمرانی و شهرسازی شورای شهرهمدان اضافه کرد: ملت ما اثبات کرده است که همواره توانسته است رسالت خود را در قبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دهد.

مجامع بین المللی ابزار دست رژیم های استکبار هستند

حجت الاسلام سیدمجید موسوی، ایستادگی مردم غزه در برابر جنایات خونین رژیم غاصب اسرائیل را مهم عنوان و خاطرنشان کرد:  مجامع بین المللی در حقیقت ابزار دست رژیم های استکبار هستند و نباید از آنها بیشتر از این‌ها انتظار داشت، زیرا که خود دست نشانده غرب هستند.

وی به ضعف دولت های اسلامی اشاره و با انتقاد از حمایت برخی کشورهای منطقه از جنایات رژیم صهیونیست تصریح کرد: در این میان برخی کشورهای عربی در کنار آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند که با پیروزی ملت مظلوم فلسطین، خط بطلانی بر نقشه های شوم آنان کشیده خواهد شد.

سیدمجید موسوی تأکید کرد: موج بیداری اسلامی بسیار سریع تر از آنچه تصور می شد فراگیر شد و امروزه این بیداری به مرکز همه فتنه های جهان رسیده و قطعا حق پیروز نهایی است.

گفتگو از فرشته درهم فروش

دیدگاه شما