وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 12:06   |   کد مطلب: 9642
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت:
کسی حق ندارد به نیابت از ملت ایران با آمریکا دست دوستی بدهد
کسی حق ندارد به نیابت از طرف ملت ایران با آمریکا دست دوستی بدهد
کوچکترین روزنه‌ای برای دیدار رئیس جمهور ایران با اوباما وجود نداشته و کسی حق ندارد به نیابت از طرف ملت ایران با آمریکا دست دوستی بدهد.

به گزارش نافع، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حمایت‌های همه جانبه آمریکا از صدام و شهادت بیش از 200 هزار نفر از جوانان ایران است که مظلومانه برای دفاع از اسلام و انقلاب در خون خود غلتیدند.

ابراهیم کارخانه‌ای تصریح کرد: بر این اساس و بر پایه افق‌های بلند و افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران به رسانه‌هایی که موضوع ملاقات رئیس جمهوران ایران و آمریکا را مطرح می‌کنند؛ هشدار ‌می‌دهیم که حرمت خون صدها هزار شهید سرافراز ایران در 8 سال جنگ تحمیلی را پاس بدارند.

وی خاطرنشان کرد: فریاد شهیدان و میلیون‌ها رزمنده ایران اسلامی این است که دولت‌مردان ما با قدرت و اقتدار در برابر زیاده‌طلبی آمریکا بایستند.

کارخانه‌ای با تأکید بر دشمنی دیرینه دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آمریکا در طول 35 سال گذشته کانون هدایت همه توطئه‌ها و شرارت‌ها برضد نظام جمهوری اسلامی بوده و در طول ین سال‌ها از هیچ تلاشی برای براندازی نظام اسلامی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به آلوده بودن دست آمریکا به خون سروقامتان ایران و صدها هزار مجاهد در سراسر جهان اعلام کرد: امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و مقام معظم رهبری نیز آن را منفورترین نظام در عرصه معادلات جهانی قلمداد کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت خاطرنشان کرد: از طرف دیگر دولت آمریکا ثابت کرده که به دنبال مذاکرات یک‌ساله، تماس تلفنی آقای روحانی با اوباما و ملاقات‌های مکرر وزای امورخارجه دو کشور، نه تنها دشمنی آن‌ها کاهش نیافته بلکه شدیدتر نیز شده است.

کارخانه‌ای تصریح کرد: با توجه به این موارد بر پایه چه منطقی می‌توان موضوع ملاقات دوباره دو رئیس جمهور ایران و آمریکا را مطرح کرد چرا که هیچ کشوری از رابطه با آمریکا خیر ندیده و سرسپرده‌ترین کشورها زودتر قربانی نقشه‌های آمریکا شده‌اند.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما