وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 10:08   |   کد مطلب: 9809
سرکشی و دلجوئی از خانواده های کمیته امداد یک وظیفه است
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و سرپرست کمیته امداد در تویسرکان گفت: رسیدگی به امور خانواده های نیازمند، رفع پاره ای از مشکلات آنان از مهم ترین اهداف سرکشی و دلجوئی از خانواده های تحت پوشش امداد است.

 علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان  و سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان گفت :  کمیته امداد با سرلوحه کار قرار دادن سرکشی و تفقد و دلجوئی از خانواده های تحت پوشش باتفاق مسئولین  اهداف مختلفی را دنبال می کند که رسیدگی به امور خانواده های نیازمند، رفع پاره ای از مشکلات آنان از جمله مشکل مسکن، معیشت ، درمان ، جهیزیه و نیز  تقویت و تحکیم روابط عاطفی خانواده های تحت حمایت از مهم ترین اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در این دیدارها، بازدید از خانواده‏ های دارای جمعیت زیاد و همچنین خانواده‏ هایی که از مشکلات درمانی و بیماری‏ های صعب‏ العلاج رنج می‏ برند، اجرایی می‏ شود، ابراز کرد: این دیدارها با هدف دلجویی و تفقد از خانواده های عضو جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان، شنیدن مسائل و مشکلات و تلاش در در راستای رفع معضلاتشان با حضور مسئولان انجام می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه، طرحی برای ایجاد امید در بین مددجویان، است، عنوان کرد: انجام این دیدارها به منزله زیارت و تقویت روحیه ای برای متولیان امر است.

نامدار تصریح کرد: در این زمینه خدمت به محرومان از جمله کارهای پرفیضی است که خدا آن را به بندگان خوب خود ارزانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مسؤولان با دردها و مشکلات این خانواده ‏ها از نزدیک، جلب کمک‏ های آنان و رفع مشکلات خانواده ها  از جمله اهداف این طرح است.

دیدگاه شما