وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 11:52   |   کد مطلب: 8854
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند معرفی شد
محمود مصباح با حکمی از طرف فاضل عبادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند شد.

در این حکم آمده است: جناب آقای محمود مصباح  نظر به تعهد، تجارب و شایستگی شما با حفظ سمت قبلی ( رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر ) جناب عالی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند منصوب می شوید.

مراسم معارفه مصباح در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با حضور حجت الاسلام طالب ترکاشوند به عنوان نماینده اداره کل برگزار شد.

در این مراسم محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: امیدواریم در سال اقتصاد و فرهنگ و مدیریت دولت تدبیر و امید و با وجود کارکنان مومن و با سابقه و هنرمندان متعهد در شهرستان نهاوند که همواره نام نهاوند را پر آوازه نگه داشته اند شاهد رشد و توسعه روز افزون فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی در این شهرستان باشیم.

وی برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان همدان که از 26 مرداد ماه برگزار می شود را اولویت کاری خود عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند با همکاری و هم فکری مسئولین شهرستان برگی دیگر را برافتخارات نهاوند رقم بزند.

دیدگاه شما