وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 6 مهر 1393 ساعت 08:21   |   کد مطلب: 9776
رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان خبر داد:
آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در تویسرکان
 آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در تویسرکان
رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان با اشاره به آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در تویسرکان، گفت: هدف از سرشماری کشاورزی حذف افراد از دریافت یارانه نیست.

به گزارش نافع، مسعود اکبری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: سرشماری عمومی کشاورزی همزمان با کشور از پنجم مهر تا ۱۸ آبان ماه در تویسرکان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این مدت ۴۵ روزه برای برگزاری موفق طرح با دهیاران، پایگاه‌های مقاومت بسیج و پایگاه‌های انتظامی تویسرکان هماهنگی ها و همکاری های لازم انجام شده است.

رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان با بیان اینکه امسال سرشماری کشاورزی به صورت الکترونیکی انجام می شود، افزود: در این سرشماری برای نخستین بار در آن به جای کاغذ و قلم از تبلت استفاده شده است.

اکبری با اشاره به اینکه سرشماری عمومی کشاورزی که به روش مصاحبه حضوری پرسشگران از طریق مراجعه به درب منازل صورت می گیرد، اعلام کرد: سرشماری در شهرستان تویسرکان توسط ۱۷ آمارگیر، سه کارشناس فنی و یک معاون فنی انجام می شود و امروز این طرح از روستای رودآور آغاز شد.
وی افزود: دریافت و ثبت اطلاعات بهره برداران کشاورزی با هدف انجام برنامه ریزی های لازم در این حوزه و ارایه خدمات مناسب به فعالان این بخش صورت می گیرد.
رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان فعالیت های بخش کشاورزی از جمله زارعت، باغداری و دامداری را دارای نقش مهمی در اقتصاد دانست و گفت: سهم قابل توجهی از ارزش افزوده اقتصاد مربوط به این بخش است.
اکبری همچنین با تأکید براینکه این سرشماری هیچ ارتباطی با حذف یارانه ها ندارد و اطلاعات پرسش شوندگان نیز کاملا محرمانه باقی خواهد ماند، افزود: هدف از اجرای سرشماری عمومی کشاورزی حذف افراد از دریافت یارانه نیست بلکه با هدف گردآوری آمار و اطلاعات کشاورزی به منظور انجام برنامه ریزی های بهتر در این بخش انجام می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما