وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393 ساعت 09:47   |   کد مطلب: 9665
39 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شرکت می کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 39 گروه نمایشی از سراسر کشور در بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که 15 مهر ماه در همدان آغاز می شود، شرکت می کنند.

به گزارش نافع به نقل از ایرنا ' فاضل عبادی' شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه 11 بخش در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور دارند افزود: بخش کودک با هشت گروه نمایشی ، بخش نوجوان با هفت گروه، بخش بین المللی با چهار گروه از سه کشور لهستان، ایتالیا و اسپانیا، بخش خردسال با چهار گروه ، بخش دانش آموزی با پنج گروه، بخش خیابانی با هفت گروه و بخش ویژه همدان با چهارگروه در این جشنواره شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین بخش های پوستر، مسابقات خیابانی، عکس، نمایش نامه نویسی، پژوهش و مقاله و کارگاه ها و نشست های آموزشی نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی حضور نمایش های دانش آموزی و خردسال ، گستردگی حضور همه استانها و شهرستان های کشور، توجه به محتوا و کیفیت و حضور گسترده هنرمندان استان همدان را از ویژگی های شاخص این دوره از جشنواره عنوان کرد.

عبادی افزود: شعار امسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 'هویت امروز و فردا' با رویکرد حمایت از خلاقیت هنری برای تربیت نسل آینده ساز است.

وی با بیان اینکه هشت سالن در همدان درگیر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است افزود: سانس صبح در اختیار مدارس است تا دانش آموزان از تئاترهای جشنواره استفاده کنند.

به گفته عبادی جنگ شادی، ایستگاه نقاشی، برپایی نمایشگاه کتاب ، زنگ جشنواره و برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های جانبی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

عبادی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از پنج هزار نفر در روز از این برنامه استفاده کنند اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای استفاده 50 هزار نفر از برنامه های جشنواره انجام شده است.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 21 مهرماه با حضور 400 مهمان داخلی و خارجی در همدان برگزار می شود.

دیدگاه شما