وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 31 شهريور 1393 ساعت 12:44   |   کد مطلب: 9646
مهریه بالا موجب اختلاف و درنهایت افزایش آمار طلاق می شود
استاندار همدان گفت: در برخی موارد مهریه ها بالا بوده و دختران به فکر گرفتن مهریه می افتند که این موضوع موجب به وجود آمدن اختلافات و در نهایت افزایش آمار طلاق می شود.

به گزارش نافع، محمدناصر نیک بخت در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: 71 درصد جرائم مربوط به اعتیاد بوده و 55 درصد طلاق ها نیز مربوط به اعتیاد است که بیشترین آمار اعتیاد ناشی از بیکاری است.

وی ادامه داد: در گذشته در هر ساختمان هفت یا هشت زوج زندگی می کردند اما امروزه سطح توقعات جوانان تغییر کرده و برای تشکیل زندگی نیازمند کار، ماشین و خانه هستند اما اگر مشکل کار جوانان حل شود تعدادی از افراد تنها توقع کار داشته و می توانند تشکیل زندگی دهند.

نیکبخت گفت: موفقیت تیم والیبال کشور را بر 6 تیم برتر دنیا بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: اعضا تیم والیبال کشور بسیار جهشی بازی کردند و انتطارات مردم را بالا بردند و از آرمین تشکری که افتخار همدانی هاست تشکر می کنم.

استاندار همدان ریشه بسیاری از اعتیادها، طلاق ها و عدم تمایل به ازدواج را بیکاری و عدم اشتغال جوانان اعلام کرد و گفت: باید در ابتدا شرایط اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

نیک بخت از کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجموعه اوقاف خواستار کمک به تامین اعتبارات برای امور جوانان شد و گفت: در صورتی که این دو مجموعه نیازمند تامین اعتبار هستند باید از تهران پیگیر دریافت اعتبار باشند.

وی  گفت: مجموعه آموزش و پرورش باید برنامه هایش را اعلام کند و به دنبال ترویج پرورش با فرهنگ اسلامی باشد و فرهنگی را پیگیری کند که جوانان طالب آن باشند.

دیدگاه شما