وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 27 شهريور 1393 ساعت 23:34   |   کد مطلب: 9580
رویارویی دوستانه الوند همدان و شهرداری بندرعباس
تیم‌های فوتبال الوند همدان و شهرداری بندرعباس در یک مسابقه تدارکاتی و دوستانه به مصاف هم می‌روند.

کمتر از 20 روز به شروع مسابقات لیگ‌های دسته اول و دوم کشور باقی مانده و تیم‌های حاضر در این دو لیگ خود را برای حضوری قدرتمند آماده می‌کنند.

تیم فوتبال الوند سعی کرده بدون استرس در نهایت آرامش خود را برای حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران آماده کند.

با انتخاب وحید بیگم‌جانی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه وضعیت تیم فوتبال بزرگسالان الوند بهتر از قبل شده و این موضوع با حمایت‌های بی‌دریغ مهندس یدی مالک باشگاه و سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین همکاران سید محمد عیوقیان در هیئت فوتبال همدان روند مطلوب‌تری به خود گرفته است.

تیم فوتبال الوند همدان در حال حاضر با حفظ بازیکنان فصل گذشته الوند و اضافه کردن چند بازیکن غیربومی با تجربه خود را برای حضور در لیگ دسته دوم آماده می‌کند.

در کنار تمرینات بدنسازی، هوازی و کار تکنیکی و تاکتیتکی با توپ برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی اتفاقی است که قبل از شروع لیگ تیم‌ها برای آمادگی بیشتر توجه زیادی به آن دارند.

شاگردان منوچهر بیگم‌جانی از ابتدای دور جدید تمرینات خود تا کنون چهار مسابقه تدارکاتی برابر تیم‌های شهید شیرودی لالجین، بعثت کرمانشاه، شهرداری کامیاران و جوانان پاس همدان انجام داده‌اند که 2 برد یک تساوی و یک شکست حاصل کاران الوندی‌ها در این چهار بازی بوده است.

با توجه به برگزاری اردوی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در همدان و شناختی که عبدالرحیم خرمزی از تیم الوند داشته با درخواست کادرفنی تیم بندرعباس قرار است یک بازی دوستانه بین این دو تیم خوب فوتبال کشورمان برگزار شود.

با هماهنگی انجام شده قرار است روز جمعه 28 شهریور از ساعت 16:30 مسابقه تدارکاتی و دوستانه‌ای بین تیم‌های الوند همدان و شهرداری بندرعباس در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج برگزار شود.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از 14 مهر 93 باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

 

دیدگاه شما