وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 23:43   |   کد مطلب: 9537
سرپرست مدیرعاملی باشگاه الوند همدان از انصراف تیم بزرگسالان الوند در رقابت‌های جام حذفی کشور خبر داد.

وحید بیگم‌جانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: تیم فوتبال الوند یکی از داشته‌های با ارزش ورزش همدان به حساب می‌آید که برای همه علاقه‌مندان به ورزش بسیار خوشایند است که با کمک مسئولان در خانه اصلی‌اش باقی ماند.

وی افزود: حضور سه تیم از استان درسطح بالای فوتبال ایران و لیگ‌های مختلف به طور حتم در پویایی فوتبال و شناسایی استعدادهای فوتبالی جوانان همدان تأثیر زیاد خواهد داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه الوند همدان اضافه کرد: در حال حاضر تیم فوتبال الوند کار خود را به صورت حرفه‌ای زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کند و سعی دارد با استفاده از بهترین بازیکنان بومی و تلفیقی از بازیکنان باتجربه غیربومی تیم قدرتمندی را روانه مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران کند.

به گفته وی، در حال حاضر تیم الوند  شرایط آمادگی خود را به خوبی طی می‌کند و تا قبل از مسابقات تدارک خوبی برای محک جدی بازیکنان موجود توسط سرپرستی تیم صورت گرفته است.

بیگم‌جانی با اشاره به انصراف تیم فوتبال الوند از رقابت‌های جام حذفی نیز خاطرنشان کرد: امسال به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا جام حذفی قبل از اتمام فصل نقل و انقالات تیم‌های لیگ دسته اول و دومی آغاز شد که اصلاً این اقدام فدراسیون حرفه‌ای نبود.

وی افزود: این مشکل باعث شد تا در فرصت کمی که در اختیار کادرفنی بود نتوانیم با بیشتر از 16 بازیکنان قرارداد داخلی امضا کنیم و این برای یک تیم حرفه‌ای زیبنده نیست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه الوند همدان اظهار داشت: بنا بر تصمیم کادرفنی و همچنین هماهنگی با مالک باشگاه صلاح بر این شد تیم از گردونه مسابقات جام حذفی انصراف دهد و با تمرکز بیشتری خود را برای حضور در لیگ آماده کند.

وی گفت: از شروع مرحله سوم تمرینات تاکنون چهار بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های شهید شیرودی لالجین، شهرداری کامیاران، بعثت کرمانشاه و جوانان پاس همدان برگزار شد و قرار است در هفته آینده چند بازی دیگر هم انجام شود.

بیگم‌جانی یادآور شد: تصمیم کادرفنی بر این تا فرصت بیشتر در اختیار بازیکنان همدانی قرار گیرد و بر این اساس فقط 40 درصد سهمیه تیم به بازیکنان غیربومی اختصاص یافته است.

وی افزود: رایزنی و مذاکراتی با چند بازیکن باتجربه لیگ برتری صورت گرفته شده که در صورت نهایی شدن لیست اسامی آنان از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از 14 مهر 93 باید به مصاف هم بروند.

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما